Arkadaslar 1 kullanıcıdan botla giriorum diğer kullanıcıdan sro ya start dediğimde game guard gecıoo sonra hata verıo yardım edermisiniz 🙏
Yardım edermısınız
· 3 Yanıt · 827 görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
ne gibi bir hata? auto traning mi gidiyor? karakterler oyundan mı düşüyor?? biraz daha açıklayıcı yazarsan yardım edebiliriz ☕
gameguard gelıo sonra sonra hata verıoo
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap