ata bilen no dc yi msn mı verıyorum nondan arkdş olak hemde yardım ederse sevınırım msn:tolga_57_snp@_____________ ?!!!!!!.. ?!!!!!!..... 🎅 :?! 😎 😳 😳 :idea: ❓ 😈 :? 😲 😞 😄
yardım
· 11 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
ata bilen mi pek anlamadım ama
no dc discoonect vermeden oyuna girmek için zaten ama senin istediğini anlayamadım
acıklarsan iyi olur
no dc discoonect vermeden oyuna girmek için zaten ama senin istediğini anlayamadım
acıklarsan iyi olur
yardım diye başlık olmaz daha tanımlayıcı yap başlığı lütfen bu şekilde çok yardım alamazsın.
sanırsam orj client istiyor arkadas ?
ata bilen no dc yi msn mı verıyorum nondan arkdş olak hemde yardım ederse sevınırım msn:tolga_57_snp@_____________ ?!!!!!!.. ?!!!!!!..... 🎅 :?! 😎 😳 😳 :idea: ❓ 😈 :? 😲 😞 :D
Kardes where do you come from? 5 kere okudum cumleni ama hic bisey anlamadim no dc client mi istiyosun , msn mi veriyosun, arkadas mi ariyosun nabiosun anlam veremedim ben sana 🎅
bende tek fransız benmi kaldım diyodum kimse anlamamış 😐
Zuaaaa kardeş no dc forumdan bulursun arkadaşlık için bi sürü chat sitesi var 😄. Ayrıca türk dil kurumunun sitesini bi ziyater et sen türkçeyi çok farklı tanımışsın 😄
Bazıları hakkaten türkçe cümle kurmayı beceremio annamıyorum bölelerini ^^
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y
eğer yanlış anlamadıysam senin istediğin burada viewtopic.php?f=53&t=48617 😉
S
sansar1693
⭐ 19y
acaba türkçe öğretmeni kim 😊
yani o kadar senedir almanyadayım adam allah bilir türkiyede yaşıyor kardeş kusura bakma benim türkçemi anlayan sayısı seninkinden bir hayli fazla...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap