beyler ben sro girdikten sonra netlog dc server diyor nedir bu virus fln mı?
yardım
· 6 Replies · 1.3K views 0 reading
6 Replies
yardım edecek varmı tırsmaya başladım Embarassed
biras da açıklarmısın bi foto koyarsan daa yardımcı olabilirim. extraokk
nasil çekecegimi bilmiyorum yardım edermisin?
tam hata geldiğinde klaviedeki printscreensysrq tuşuna basıcaksın sonra oyunu kapat onla işin bitti sonra painti açıosun(başlat-tümprogramlar-donatılar-paint-)paint açılınca yukarıdaki düzen menüsünden yapıştırı seçiosun resim gelio sonra resme sağ tıkılıosun ve 'kopyala...' seçiosun herhangi bi yere kaydediosun
sonrasında da bu topiiçi izle viewtopic.php?f=16&t=14743
bi resmi koyda çözümü bulabilecekmiyiz. extraokk
sonrasında da bu topiiçi izle viewtopic.php?f=16&t=14743
bi resmi koyda çözümü bulabilecekmiyiz. extraokk
ok bi hata gelse artık hata gelmiyo bekliyorum ne zmn gelcek geldiginde foto yaparım
Log in to write a reply.
Log In