CappaBaron char satışlarında aracılık işleminde msn kullanıyor ☕
[uyari]http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz![/uyari]
[uyari]Uyari!
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Bildiri notumuzu okumadan al-sat ve takas islemlerinde bulunmayiniz.
http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adiini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.[/uyari]
Yanlış Bilgilendirme
· 4 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
buna benzer bişey vardı bi konuya yazdımda kaynadı arada.
Kalkandelen
⭐ 17y
CappaBaron char satışlarında aracılık işleminde msn kullanıyor ☕
[uyari]http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz![/uyari]
[uyari]Uyari!
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Bildiri notumuzu okumadan al-sat ve takas islemlerinde bulunmayiniz.
http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adiini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.[/uyari]
doğru evet düzenleme yapılması lazım bencede.
artık gerek kalmadı aracılık işlemi kalktığı için bu uyarı doğrudur.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap