Prison break çok farklı bir yapıda tabi ben onu 3. sezonda bıraktım ama hapishane filmi olarak sana kesin bir şey söyliyeyim Prison break OZ-un private serverı olur hatta esaretin bedelini al üzerine koy yine bir OZ çıkmaz.
Şunuda belirteyim izlediği diziyi bitiren kişi yeni başlayan birini her zaman imrenir. Arkadaşların tavsiyelerini değerlendir
+1 the sopranos
+1 breaking bad
+1 shameless (bu dizi toplumsal hayatı iyi yansıtıyor arada uzun soluklu kopukluklar yaşanıyor olsada gerçekleri çok iyi fark ettiriyor)
+1 true dedective
+1 spartacus ( tamamiyle tarihi nedeniyle)
Yabancı dizi önerisi
· 44 Yanıt · 10K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Bu aralar boş zamanım var, yakın da başlarım bir denerim 👍
Chuck

Chuck
Bu hayatta en sevdiğim dizilerden birisidir, kaç defa diziyi bitirdiğimi hatırlamıyorum bile, replikleri işledi artık beynime biggrint1
:cry::cry:

:cry::cry:
Bu takım efsaneydi hele jeff adamım , Push it şarkıları çok iyi 🤣
Ben G.O.T'u hiç sevmem çizgi film gibi onun yerine SAMURAİ-X daha iyi japon animesi.
Lost uda hiç sevmem uçak kazasından insanmı kurtulur. Uçak olmuş paramparça millet polat alemdarla rızanın ekibi gibi.
Lost uda hiç sevmem uçak kazasından insanmı kurtulur. Uçak olmuş paramparça millet polat alemdarla rızanın ekibi gibi.
Ben G.O.T'u hiç sevmem çizgi film gibi onun yerine SAMURAİ-X daha iyi japon animesi.
G.O.T'un 4.sezondan sonrası çok boş daral:
G.O.T'un 4.sezondan sonrası çok boş daral:
Eddard stark ölünce diziyi bırakmıştım birde joffrey den dolayı bilgisayarı yumrukluyordum çok kıl karakterdi.
Eddard stark ölünce diziyi bırakmıştım birde joffrey den dolayı bilgisayarı yumrukluyordum çok kıl karakterdi.
Evet hacım . O sezondan sonra hep izlerken bu ne böyle saçma , bu böyle olmaz gibi yorumlar yapıyorum. biggrint1
Grimm, 12 monkeys, dark bu tarz dizi tavsiyesi vericek varmı? uzay yolcusu tarzı felan ?
12 monkeys'te ne güzel diziydi , bildiğin batırdılar , izleyemedim bile son bölümleri.
12 monkeys'te ne güzel diziydi , bildiğin batırdılar , izleyemedim bile son bölümleri.
Bende bugün bitirdim son 3.sezonunu, 1. Sezonu gerçekten efsane yapmışlardı, keşke konu ordan devam etseydi ama o kadar saptırdılar ki konuyu hala çözemediğim olaylar var daral:
Evet hacım . O sezondan sonra hep izlerken bu ne böyle saçma , bu böyle olmaz gibi yorumlar yapıyorum. biggrint1
Küçük şeytanın joffreye tokat attığı sahneyi defalarca izlemiştim, içimin yağları eriyordu:D:D
Benimde içimin yağlarının eridiği sahne budur, yobazların haddi bildirildi!!!

Asıl bomba Yüzüklerin efendisi oldu Warner bross Dizi yapıyor. Silmariondan önce çekilir umarım.
Peter jacksonın Hobbiti hiç hoşuma gitmedi ve silmarionu da beğenmez isem diziyi izlemem.
Ama Warner bross sağlam yapar o işi diye düşünüyorum Amazona dağıtımını verdi.
Peter jacksonın Hobbiti hiç hoşuma gitmedi ve silmarionu da beğenmez isem diziyi izlemem.
Ama Warner bross sağlam yapar o işi diye düşünüyorum Amazona dağıtımını verdi.
Karakterleri de yerinde seçelerse baya tutulur tahminimce
The walking dead - Teen Wolf tek geçerim. Tavsiyem.
Hazır konuyu yakalamışken çook eskilerden amazon diye yabancı bir dizi vardı uçak ormana düşüyor kabileler var bu diziyi nasıl buluruz. Asıl adını bilmiyorum bulamadım.
Hazır konuyu yakalamışken çook eskilerden amazon diye yabancı bir dizi vardı uçak ormana düşüyor kabileler var bu diziyi nasıl buluruz. Asıl adını bilmiyorum bulamadım.
Lost mu bahsettiğin ?
Peaky Blinders:coffee:

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap