Icerige atla
Extraloob

Yabancı dizi önerisi

· 44 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#21
Prison break çok farklı bir yapıda tabi ben onu 3. sezonda bıraktım ama hapishane filmi olarak sana kesin bir şey söyliyeyim Prison break OZ-un private serverı olur hatta esaretin bedelini al üzerine koy yine bir OZ çıkmaz.

Şunuda belirteyim izlediği diziyi bitiren kişi yeni başlayan birini her zaman imrenir. Arkadaşların tavsiyelerini değerlendir

+1 the sopranos
+1 breaking bad
+1 shameless (bu dizi toplumsal hayatı iyi yansıtıyor arada uzun soluklu kopukluklar yaşanıyor olsada gerçekleri çok iyi fark ettiriyor)
+1 true dedective
+1 spartacus ( tamamiyle tarihi nedeniyle)
Melon
Melon ⭐ 15y
#22
Bu aralar boş zamanım var, yakın da başlarım bir denerim 👍
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#23
Chuck
Melon
Melon ⭐ 15y
#24
Chuck


Bu hayatta en sevdiğim dizilerden birisidir, kaç defa diziyi bitirdiğimi hatırlamıyorum bile, replikleri işledi artık beynime biggrint1
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#25
:cry::cry:
Melon
Melon ⭐ 15y
#26
:cry::cry:


Bu takım efsaneydi hele jeff adamım , Push it şarkıları çok iyi 🤣
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#27
Ben G.O.T'u hiç sevmem çizgi film gibi onun yerine SAMURAİ-X daha iyi japon animesi.

Lost uda hiç sevmem uçak kazasından insanmı kurtulur. Uçak olmuş paramparça millet polat alemdarla rızanın ekibi gibi.
Super
Super ⭐ 13y
#28
Ben G.O.T'u hiç sevmem çizgi film gibi onun yerine SAMURAİ-X daha iyi japon animesi.


G.O.T'un 4.sezondan sonrası çok boş daral:
Melon
Melon ⭐ 15y
#29
G.O.T'un 4.sezondan sonrası çok boş daral:


Eddard stark ölünce diziyi bırakmıştım birde joffrey den dolayı bilgisayarı yumrukluyordum çok kıl karakterdi.
Super
Super ⭐ 13y
#30
Eddard stark ölünce diziyi bırakmıştım birde joffrey den dolayı bilgisayarı yumrukluyordum çok kıl karakterdi.


Evet hacım . O sezondan sonra hep izlerken bu ne böyle saçma , bu böyle olmaz gibi yorumlar yapıyorum. biggrint1
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
Grimm, 12 monkeys, dark bu tarz dizi tavsiyesi vericek varmı? uzay yolcusu tarzı felan ?

12 monkeys'te ne güzel diziydi , bildiğin batırdılar , izleyemedim bile son bölümleri.
Melon
Melon ⭐ 15y
#32
12 monkeys'te ne güzel diziydi , bildiğin batırdılar , izleyemedim bile son bölümleri.


Bende bugün bitirdim son 3.sezonunu, 1. Sezonu gerçekten efsane yapmışlardı, keşke konu ordan devam etseydi ama o kadar saptırdılar ki konuyu hala çözemediğim olaylar var daral:
Melon
Melon ⭐ 15y
#33
Evet hacım . O sezondan sonra hep izlerken bu ne böyle saçma , bu böyle olmaz gibi yorumlar yapıyorum. biggrint1


Küçük şeytanın joffreye tokat attığı sahneyi defalarca izlemiştim, içimin yağları eriyordu:D:D
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#34

Benimde içimin yağlarının eridiği sahne budur, yobazların haddi bildirildi!!!
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#35
Asıl bomba Yüzüklerin efendisi oldu Warner bross Dizi yapıyor. Silmariondan önce çekilir umarım.
Peter jacksonın Hobbiti hiç hoşuma gitmedi ve silmarionu da beğenmez isem diziyi izlemem.

Ama Warner bross sağlam yapar o işi diye düşünüyorum Amazona dağıtımını verdi.
Melon
Melon ⭐ 15y
#36
Karakterleri de yerinde seçelerse baya tutulur tahminimce
NevFeLL
NevFeLL ⭐ 16y
#37
The walking dead - Teen Wolf tek geçerim. Tavsiyem.

Hazır konuyu yakalamışken çook eskilerden amazon diye yabancı bir dizi vardı uçak ormana düşüyor kabileler var bu diziyi nasıl buluruz. Asıl adını bilmiyorum bulamadım.
Melon
Melon ⭐ 15y
#38
Lost mu bahsettiğin ?
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#39
Peaky Blinders:coffee:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: