Arkadaşlar başlık sizi ingilizce dersleri yapılmalımıdır diye yanıltmasın böyle bişey'e karşı değiliz.
başlıkta bütün derslerin yabancı dille yapılsın mı? diyor burası biraz çelişkili siz ne diyorsunuz.
Yabancı dille eğitim yapılmalımıdır.
· 18 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
küresseleşme bir hayaldir..(küresseleşme BKZ VİKPEDİA)
onun için gerek yok Very Happyama ing bilmek şartı ile :)
onun için gerek yok Very Happyama ing bilmek şartı ile :)
küresseleşme bir hayaldir..(küresseleşme BKZ VİKPEDİA)
onun için gerek yok Very Happyama ing bilmek şartı ile 😊
konumuz ing. değil sadece. Yabancı olan bütün dillerden bahsediorm. Yabancı dilde eğitim yapılmalımıdır..cevapları bekliyorm kahvekeyfi
Saçma bir soru olmuş.. kahvekeyfi Tabiki yapılmalıdır ancak dili öğrenmek lazım önceden bildeğimiz bir dili anlayamayız tabiki..Böyle yapmak bizi geliştiricek ise niye olmasın.. detective
Oktay Sinanoğlu " Hedef Türkiye " Kitabını okursan sorunun yanıtını alırsın mucX
Saçma bir soru olmuş.. kahvekeyfi Tabiki yapılmalıdır ancak dili öğrenmek lazım önceden bildeğimiz bir dili anlayamayız tabiki..Böyle yapmak bizi geliştiricek ise niye olmasın.. detective
saçma sorulara cevap vermek zorunda diilsin Neutral
Oktay Sinanoğlu " Hedef Türkiye " Kitabını okursan sorunun yanıtını alırsın mucX
ty Wink
Saçma bir soru olmuş.. kahvekeyfi Tabiki yapılmalıdır ancak dili öğrenmek lazım önceden bildeğimiz bir dili anlayamayız tabiki..Böyle yapmak bizi geliştiricek ise niye olmasın.. detective
Geliştirecekten kasıtın nedir. Bazıları derslerin yabancı dille verilmesini yanlış buluyor.
Neden;
-Kendi dilimizle öğrenmek varken neden farklı dille eğitim görüyoruz.
-Bu bizi nasıl geliştirecek aksine bu şekilde işimiz daha da zorlaşıyor.
Oktay Sinanoğlu " Hedef Türkiye " Kitabını okursan sorunun yanıtını alırsın mucX
oktay sinanoglu kitabını okudum oktay sinanoglunun(trk enıstın) namını uymayanda yoktur ama
hocam 😊
aşırı yanlı ve ütopik düşüncelere sahip BENCE
Yaa anlamadığım 3-5 yaşında ki anasınıfı öğrencilere Türkçeyi öğretmeden mother father ı ögretıyorlar cok saçma ! Confused
haklısın hocamda kacınılmaz bi gercek var ..
hani devirden devire bı araplarda ilim bi turklerde bı avrupada dıyoruz..
su devirde ilim avrupada..
bunuda ogrenmek ıcın ıng sart..
şimdi anaokul dedinde aklıma geldi turkıyedekı egıtımın sacmalıgıda burda
oktay sinanoglu da aynen soyle dıyor.
cocuklarımıza 15 sene ıng dersı koyuyoruz fakat hıc biri ingilizceyi konusamıyor dıyor Very Happy
harbıden haklı adam Very Happy
hani devirden devire bı araplarda ilim bi turklerde bı avrupada dıyoruz..
su devirde ilim avrupada..
bunuda ogrenmek ıcın ıng sart..
şimdi anaokul dedinde aklıma geldi turkıyedekı egıtımın sacmalıgıda burda
oktay sinanoglu da aynen soyle dıyor.
cocuklarımıza 15 sene ıng dersı koyuyoruz fakat hıc biri ingilizceyi konusamıyor dıyor Very Happy
harbıden haklı adam Very Happy
cocuklarımıza 15 sene ıng dersı koyuyoruz fakat hıc biri ingilizceyi konusamıyor dıyor Very Happy
harbıden haklı adam
bu sence yabancı dille eğitimin yapılmaması için bi gerekçemi??
Saçma bir soru olmuş.. kahvekeyfi Tabiki yapılmalıdır ancak dili öğrenmek lazım önceden bildeğimiz bir dili anlayamayız tabiki..Böyle yapmak bizi geliştiricek ise niye olmasın.. detective
Geliştirecekten kasıtın nedir. Bazıları derslerin yabancı dille verilmesini yanlış buluyor.
Neden;
-Kendi dilimizle öğrenmek varken neden farklı dille eğitim görüyoruz.
-Bu bizi nasıl geliştirecek aksine bu şekilde işimiz daha da zorlaşıyor.
Ne demek istediğimi anlamamışşın..
Türkçe geliştirilir o önemli değil ilk önceliği yabancı dile vermelisin..
Diyelim ingiliz bir insan çıktı karşına ve konuşamadın tamam iş bitti
Ama bir türkle türkçen kötü ise bile konuşursun..
Böyle birşey demek istedim.
Dersler vs. yabancı dil olursa gelişir ayrıca işimizi zorlaştırmaz.. detective
benimkinide anlamamıs sadece cumlenın son kımsını okumus bırakmıs Very Happy
ahh ahh bırak ıngılızceyı daha turkcede anlasamıyosak Very Happy
ahh ahh bırak ıngılızceyı daha turkcede anlasamıyosak Very Happy
benimkinide anlamamıs sadece cumlenın son kımsını okumus bırakmıs Very Happy
ahh ahh bırak ıngılızceyı daha turkcede anlasamıyosak Very Happy
yazdıklarının hepsini okudum.
Yabancı dille eğitim deyince neden akla ilk ingilizce geliyor. Question
benimkinide anlamamıs sadece cumlenın son kımsını okumus bırakmıs Very Happy
ahh ahh bırak ıngılızceyı daha turkcede anlasamıyosak Very Happy
yazdıklarının hepsini okudum.
Yabancı dille eğitim deyince neden akla ilk ingilizce geliyor. Question
Tüm dünyada tabiri caizse Global olduğu için..
needen Türkçemize ingilizce kelimeler ekleniyor. örn: global (fransızca).bu yabancı dille eğitimin yapılmaması için bi gerekcemi sizce ? Neutral
??????????????????????????????????????
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap