Öncelikle Konuyu Flash Oyunlar Bölümüne Açmak İstedim Ama Açamadım 😆
Program O Bölüme Taşınırsa Çok Memnun Olurum. 😘
Evet Visual Basic De Ufak Denemeler Yaparken Böyle Bi Oyunun Kodlarına Rastladım... Kaçırırmıyım.. Hemen Kodları Bir Araya Getirip Düzenleyip Sitemize Uyarladım... Uğraştım Ama Değdi Sanırım... Oyunun Tek Eksiği 2 Kişyle Oynanabilir Olmasıdır. Bİlgisayara Oynama Yetkisini Verme Olayını bulamadım 😊
Programdan Bir Görünüm
- Resim Silinmiş.
Program Linkleri...
Dosya.tc İçin Buraya Rapid Share İçin Buraya Tıklamanız Yeterli Olacaktır....
Saygılarımla Black Rain
PS: Paylaşımın Küçüğü Büyüğü Olmaz Paylaşım Paylaşımdır 😉 👍
XOX Oyunu [Ben yaptım]
· 13 Replies · 1.8K views 0 reading
13 Replies
Teşekkürler,
Müsait olduğumda deneyeceğim. 😉
Müsait olduğumda deneyeceğim. 😉
Öncelikle Konuyu Flash Oyunlar Bölümüne Açmak İstedim Ama Açamadım 😆
Program O Bölüme Taşınırsa Çok Memnun Olurum. 😘
Evet Visual Basic De Ufak Denemeler Yaparken Böyle Bi Oyunun Kodlarına Rastladım... Kaçırırmıyım.. Hemen Kodları Bir Araya Getirip Düzenleyip Sitemize Uyarladım... Uğraştım Ama Değdi Sanırım... Oyunun Tek Eksiği 2 Kişyle Oynanabilir Olmasıdır. Bİlgisayara Oynama Yetkisini Verme Olayını bulamadım 😊
Programdan Bir Görünüm
- Resim Silinmiş.
Program Linkleri...
Dosya.tc İçin Buraya Rapid Share İçin Buraya Tıklamanız Yeterli Olacaktır....
Saygılarımla Black Rain
PS: Paylaşımın Küçüğü Büyüğü Olmaz Paylaşım Paylaşımdır 😉 👍
furkan gel beraber oynayalım 😆
GTA 5 yolda ^^
dediğim yöntem işe yaramışa benziyor ^^
dediğim yöntem işe yaramışa benziyor ^^
GTA 5 yolda ^^
dediğim yöntem işe yaramışa benziyor ^^
Hazır Kodlarlamı 🙄 ➡️ Hiç Sanmıyorum Keşke Olsa ^^
senin kodları modifiye edip multiple kod yapmayı öğrenmen gerek. Bunu en iyi öğretecek kişide sen kendinsin...
ee Yokmu başka yorum yahu 😊
Pembe çok cart ve çok göz alıyor, değiştiriver.
Yorumumu biliyorsun zaten.
Yorumumu biliyorsun zaten.
Furkan ben bu kodlamaları yapıyorumda pencere olarak çıkartamıyorum bir yardım etsen.
Upp Yorum Yokmu...
Emre Msn E Gel anlayamadım Ne Demek İstediğini... 😘
Emre Msn E Gel anlayamadım Ne Demek İstediğini... 😘
gerçekten güzel yapmışsın 😘
birkç eksik söylemeden geçemeyeceğim.
Arkaplan kötü duruyor tek renk değilde efektli bişi yaparsan güzel olur
birkç eksik söylemeden geçemeyeceğim.
Arkaplan kötü duruyor tek renk değilde efektli bişi yaparsan güzel olur
Ok Hemen Başlıyorum Çalışmalara 😊
N
NightStalker
⭐ 19y
helal olsun başarıların devamı gelir inş
Log in to write a reply.
Log In