Icerige atla
Extraloob

XOX Oyunu [Ben yaptım]

· 13 Replies · 1.8K views
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#1
Öncelikle Konuyu Flash Oyunlar Bölümüne Açmak İstedim Ama Açamadım 😆
Program O Bölüme Taşınırsa Çok Memnun Olurum. 😘

Evet Visual Basic De Ufak Denemeler Yaparken Böyle Bi Oyunun Kodlarına Rastladım... Kaçırırmıyım.. Hemen Kodları Bir Araya Getirip Düzenleyip Sitemize Uyarladım... Uğraştım Ama Değdi Sanırım... Oyunun Tek Eksiği 2 Kişyle Oynanabilir Olmasıdır. Bİlgisayara Oynama Yetkisini Verme Olayını bulamadım 😊

Programdan Bir Görünüm

- Resim Silinmiş.

Program Linkleri...
Dosya.tc İçin Buraya Rapid Share İçin Buraya Tıklamanız Yeterli Olacaktır....

Saygılarımla Black Rain

PS: Paylaşımın Küçüğü Büyüğü Olmaz Paylaşım Paylaşımdır 😉 👍
13 Replies
C
carwen ⭐ 18y
#2
Teşekkürler,
Müsait olduğumda deneyeceğim. 😉
I
ironEyE ⭐ 18y
#3
Öncelikle Konuyu Flash Oyunlar Bölümüne Açmak İstedim Ama Açamadım 😆
Program O Bölüme Taşınırsa Çok Memnun Olurum. 😘

Evet Visual Basic De Ufak Denemeler Yaparken Böyle Bi Oyunun Kodlarına Rastladım... Kaçırırmıyım.. Hemen Kodları Bir Araya Getirip Düzenleyip Sitemize Uyarladım... Uğraştım Ama Değdi Sanırım... Oyunun Tek Eksiği 2 Kişyle Oynanabilir Olmasıdır. Bİlgisayara Oynama Yetkisini Verme Olayını bulamadım 😊

Programdan Bir Görünüm

- Resim Silinmiş.

Program Linkleri...
Dosya.tc İçin Buraya Rapid Share İçin Buraya Tıklamanız Yeterli Olacaktır....

Saygılarımla Black Rain

PS: Paylaşımın Küçüğü Büyüğü Olmaz Paylaşım Paylaşımdır 😉 👍

furkan gel beraber oynayalım 😆
D
drotalion ⭐ 19y
#4
GTA 5 yolda ^^

dediğim yöntem işe yaramışa benziyor ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#5
GTA 5 yolda ^^

dediğim yöntem işe yaramışa benziyor ^^

Hazır Kodlarlamı 🙄 ➡️ Hiç Sanmıyorum Keşke Olsa ^^
D
drotalion ⭐ 19y
#6
senin kodları modifiye edip multiple kod yapmayı öğrenmen gerek. Bunu en iyi öğretecek kişide sen kendinsin...
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#7
ee Yokmu başka yorum yahu 😊
K
Kanya ⭐ 18y
#8
Pembe çok cart ve çok göz alıyor, değiştiriver.
Yorumumu biliyorsun zaten.
S
Statuss ⭐ 18y
#9
Furkan ben bu kodlamaları yapıyorumda pencere olarak çıkartamıyorum bir yardım etsen.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#10
Upp Yorum Yokmu...
Emre Msn E Gel anlayamadım Ne Demek İstediğini... 😘
Q
Quincey ⭐ 18y
#11
gerçekten güzel yapmışsın 😘
birkç eksik söylemeden geçemeyeceğim.
Arkaplan kötü duruyor tek renk değilde efektli bişi yaparsan güzel olur
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#12
Ok Hemen Başlıyorum Çalışmalara 😊
N
#13
helal olsun başarıların devamı gelir inş

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: