Icerige atla
Extraloob

Xi ittifağı

· 4 Yanıt · 2.3K görüntüleme
R
Rapp3R OP ⭐ 18y
#1
Xi yeni server galiba dün weya 2 gün önce açılan bir server ittifak kuralım derim exl dan olanlar konuya msj atsın ilgi görülürse kuracağım ancak büyük elçilik lağzım yani min. bi 7 günü war qelişmeyide ön plana almam lağzım qeri kalmayalım...
4 Yanıt
B
#2
Boşboş tur server güzel olmaz.
X
x21 ⭐ 19y
#3
ben RoME ittifagına bağlı olan RoME2 ittifagının kurucusuyum
R
Romeo. ⭐ 19y
#4
ben xi'deyim yeni başladım ittifağınızda yer varmı ? yoksa belli bir puanın üstünde oyuncuları mı alıorsunuz?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: