Xi yeni server galiba dün weya 2 gün önce açılan bir server ittifak kuralım derim exl dan olanlar konuya msj atsın ilgi görülürse kuracağım ancak büyük elçilik lağzım yani min. bi 7 günü war qelişmeyide ön plana almam lağzım qeri kalmayalım...
Xi ittifağı
· 4 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Boşboş tur server güzel olmaz.
ben RoME ittifagına bağlı olan RoME2 ittifagının kurucusuyum
ben xi'deyim yeni başladım ittifağınızda yer varmı ? yoksa belli bir puanın üstünde oyuncuları mı alıorsunuz?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap