Xbow+cleric carım war ong farm ama nsl bır yapılandırma yapıcam bılmıyoruMm warlokta yapa bılırım bana bılgı werısıenız cok sevnıırım (:
xbow-cleric karakter yapılandırması hakında bılgı (:
· 5 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
L
last_knight
⭐ 19y
xbow clerıc gıder ama warrior u de dusun derım
B
BonezCrusher
⭐ 19y
xbowla bard çok iyi kasılıyor söliym 96 xbow bardım 95 lerde rahatça bota koyuyom noise +bard ve dier skilleri açarak ptlerde rahat ça yer bulabilirsin clerigi boşver bence
S
Scintillate
⭐ 17y
1m Kadar Sp Kasabileceksen xbow/cleric çok güzel bir build arkadaşım xbow/bard yaptı sp kastıktan sonra pişman oldu 88 lvlda döndürdü. koşma potunuda alırsın crossbow xtreme basarsın barddan daha iyi bile kasar bana kalırsa 👍
en iyisi tabi tüm eularda olduğu gibi clerik. domage vuran skilleride açarın clerikte pvpde karşında intçi çarı özelliklede sword çar kalmaz. snowda olsa o skill hep aynı sayıyı vuruyo 11k ile 12k vuruyo 2 ayrı skill max yaparsan tabi sonra bas dagger atak skillini karşındakini 2-3 vuruşta alırsın aşağı. kasılmak içinde en iyisi xbowlar ptde fazla olmuyo ama clerikçi olursun o zaman süper olur EN GÜZELİ CLERİK
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap