Icerige atla
Extraloob

Xanthos

· 10 Yanıt · 1.2K görüntüleme
U
Uprising OP ⭐ 19y
#1

Guildden biri bn sitedeki Xanthos zannettim ama değilmiş.Yazdığı şey komiğime gitti.Extraloob diye bir site var-Valla o çar benim değil. 😜 😜
10 Yanıt
S
Shutetsu ⭐ 16y
#2
bende Azteca'dayımda ParS guildiyl serverin ne sorunu war pek sevilmiolar diye çıktım.

BTW: nick RespectabLe.
U
Uprising OP ⭐ 19y
#3
bende Azteca'dayımda ParS guildiyl serverin ne sorunu war pek sevilmiolar diye çıktım.

BTW: nick RespectabLe.

Benim kimseyle kimsenin de benimle sorunu yok kim kimle ne yaparsa yapsın 🙄
U
Uprising OP ⭐ 19y
#4
Xanthos ünlü antik biryerdir. sen sadece bu sitede görmüşsün :P

Bilmiyordum da.Extraloob u ne zannetti acaba da orda çarım yok dedi ona güldüm 😜
E
#5
:))
K
Kiffi ⭐ 16y
#6
Bende Oyundan ScarFace Beni Dinlersense O Pars'tan Çıkmanı Öneririm 😊
RedQueen
RedQueen ⭐ 17y
#7
Benimle p.m.'leşirken 😜

bende Azteca'dayımda ParS guildiyl serverin ne sorunu war pek sevilmiolar diye çıktım.

BTW: nick RespectabLe.


Sorun şu;
Ahenk denilen bir kişiliğin kotulumesi 🤝

Bende Oyundan ScarFace Beni Dinlersense O Pars'tan Çıkmanı Öneririm :)

Sebep öğrenebilirmiyiz daral:
L
#8
nays:D
E
#9
guildin iyisi kötüsü olmazz :)) Rome-----------BirZamanlar
U
Uprising OP ⭐ 19y
#10
Bende Oyundan ScarFace Beni Dinlersense O Pars'tan Çıkmanı Öneririm :)

Geçiniz.com 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: