
Guildden biri bn sitedeki Xanthos zannettim ama değilmiş.Yazdığı şey komiğime gitti.Extraloob diye bir site var-Valla o çar benim değil. 😜 😜

bende Azteca'dayımda ParS guildiyl serverin ne sorunu war pek sevilmiolar diye çıktım.
BTW: nick RespectabLe.
Xanthos ünlü antik biryerdir. sen sadece bu sitede görmüşsün :P
bende Azteca'dayımda ParS guildiyl serverin ne sorunu war pek sevilmiolar diye çıktım.
BTW: nick RespectabLe.
Bende Oyundan ScarFace Beni Dinlersense O Pars'tan Çıkmanı Öneririm :)
Bende Oyundan ScarFace Beni Dinlersense O Pars'tan Çıkmanı Öneririm :)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap