Mrb arkadaşlar.
Satılık 0x33 SoftMod üyeliği arıyorum.Kimse davet etmeyince bu hale geldik 😊
Istanbuldan x33 üyeliğini satmak isteyen varsa veya 32 lvl full str glavie ( 35bin SP farmlı) çar veririm.Satmak yada takas etmeyi düşünen lütfen PM atsın...
x33 üyeliği
· 6 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
ŞUAN DAVET YOLANIYOMUKİ BEN KİMSEYE YOLAMADIM SANA YOLAYIM
ok satarmısın peki üyeliği?
beeremedim diye satcaktım ama artık ögrendim nasıl olcagını catır catır aksıyo satmam ama davet yolanıyosa yolarım sana
Davet yollanmıyor artık kapatıldı geçen günlerde...
Shocked
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap