Icerige atla
Extraloob

World of Warcraft Rehber

· 63 Replies · 21K views Pinned · Page 3 / 4
Replies
P
PK123 ⭐ 17y
#41
teşekkürler paylaşım için :)(:
S
#42
cok güzel olmus 👍
D
dumbmage ⭐ 16y
#43
faydalı olmuş, teşekkürler
A
AgLet ⭐ 16y
#44
Çok güzel yapmışsın eline sağlık..
E
EFendi OP ⭐ 19y
#45
Vay arkadaş yıllar ne çabuk geçmiş ☕
E
EliteTurk ⭐ 18y
#46
wow gerçekten zevkli bir oyunmu ? silkroad oynadım yakın bi tarihe kadar ondan sonra bunu denesem diyorum güzel bir private server önerebilirmisin?

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
M
Mirage ⭐ 19y
#47
wow gerçekten zevkli bir oyunmu ? silkroad oynadım yakın bi tarihe kadar ondan sonra bunu denesem diyorum güzel bir private server önerebilirmisin?

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Can sıkıntısından bende deneyeyim diye buna atılıyorum.Tabi inerse 😜 10 günlük trial hesap açtım.İndiriyor şimdi cataclysmi.Olmadı sonralarında privatelere dadanırım 😜
X
Xperyon ⭐ 15y
#48
Burning Legion'a gelen varsa burdan yazsın oyun içi yardımda bulunuruz tabiki "Horde"lere :)
M
Mirage ⭐ 19y
#49
Burning Legion'a gelen varsa burdan yazsın oyun içi yardımda bulunuruz tabiki "Horde"lere :)

Bro ona buna gelen varsa diyorsun da ben ilk defa indiriyorum wowu hiçbir şey bilmiyorum. Simdi ben sitesnden üyelik aldım önüme downloadı çıkardı. İndirdim bende. Şimdi 10 gblık bir dosya yüklüyor ondan sonrası muallakta 😊

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
S4YKLO ⭐ 16y
#50
bende denemek istiyorm ama anlayamadım pek şuan bişey indiriyorm 30 mblik onu indirdim ve 10.4 gb lik bişey yüklüyor şuan 😄 eger beni çekerse 12$ nedirki 😄 ama bi çözmem gerek ilk başta pek anlayamadım açıkcası mesela lich king var birde cataltys mi neydi öyle bişey bunlar arasında ne fark var bunu anlamadım ben videolarını izlerken lich king daha hoşuma gitti ne fark var aralarında biri açıklayabilrmi 😊
E
EFendi OP ⭐ 19y
#51
Bu rehberi çok amatörce hazırlamışım şimdi bakıyorum çok eksik var tabi ek olarak üstüne 2 paket bile geldi ama wow çok çok eğlenceli bir oyundur tabi hayatınızın bir kısmını bırakmanızı isteyecektir sizden buna hazırsanırz başlayın ..
X
Xperyon ⭐ 15y
#52
Silkroad'ı wowdan üstün görenler oluyor bazen o neden srodan bşka online oyun oynamadığı için yada uzun yıllar sro oynadığı için bende 7 yıldır oynuyordum fakat 1yıl önce tanıştım wowla oyunun içine girince anlıyorsunuz zaten hem quest olsun hem eventler olsun her girdiğiniz birşeyde mutlaka bir çıkarınız point bakımından 😊 Yani gelmek isteyen varsa Burning Legion'a gelebilir burdan yazsın pm atarım ,)
S
S4YKLO ⭐ 16y
#53
5 gb indi nerdeyse kaldı geriye 5.4 gb 😄 free bi oynuyalım ilk ona göre tamam yada devam 😊
X
Xperyon ⭐ 15y
#54
Zaten oyunu oynayınca güzel olduğunu anlarsın fakat pc iyi ise özellikle ekran kartın 256bitse high yada ultra görünümde oyna derim farkı görürsün.Zaten bu oyun paketleri gamebayi'de satılıyor komple aldınmı sıkıntın geçer.İki ay'da bir paid alırsın 43-45 tl oynarsın güzel güzel :)
S
S4YKLO ⭐ 16y
#55
bakıyım biraz karışık gibi geldi bana çok fazla farklı terim var diger online oyunlara göre pc den yana skımtım yok 5 gb ram i7 işlemcim var ama ekran kartı biraz düşük kalıyor 128 bit oyun sarsın yeter zaten high olmasada olur 😊
X
Xperyon ⭐ 15y
#56
128bitde iyidir.Realm'i karıştırma "Burning Legion"'a girceksin. 😊 Class tavsiyesi istersen shaman yada rogue aç derim ve Horde olsun ki yardımım dokunsun 😊 Oyundaki nick : Guàrdìàns ama free paket olduğu için pm atamassın siteden yaz nickini oyun içi yardımcı olurum.
S
S4YKLO ⭐ 16y
#57
128bitde iyidir.Realm'i karıştırma "Burning Legion"'a girceksin. 😊 Class tavsiyesi istersen shaman yada rogue aç derim ve Horde olsun ki yardımım dokunsun 😊 Oyundaki nick : Guàrdìàns ama free paket olduğu için pm atamassın siteden yaz nickini oyun içi yardımcı olurum.

aklımda rogue veya hunter vardı zaten, burning legion a girerim 😊 sorularımı cevapladıgın için tşkler 😊
X
Xperyon ⭐ 15y
#58
Hunter açma derim tavsiyem birçok class'a ezilirsin kaçma işini iyi yapamazsa.Ama rogue güzel ve zevklidir hem dps'i hem pvp'si
S
S4YKLO ⭐ 16y
#59
ben oyuna girdim ama hiç ir yerde ne reail im nede burning legion yazsını görmedim öyle bir seçim yapmaadım yanlış biyerleremi girdim acaba 😄
---------------------------------------------
oyuna girdim ama pek sarmadı beni bu kadar oyuncu nasıl oynuyor anlayamadım 😄 videolar da süper ama oyun içerik beni tatmin etmedi niye dersen grafikler pek iç açıcı degil bence 😊
X
Xperyon ⭐ 15y
#60
1Lv'de silkroad pek iç açıcı heralde mangyang felan he ? :D

PS: Realm bölümü karakter bölümünün üstünde yer alıyor 😊 (Change Realm)- Burning Legion gir.Name yaz burdan :)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: