arkadaşlar rar olarak ındırdıgım dosyaları temp ve baska yerlere atıyor bunları masa ustune veya baska bır dosyaya nasıl kaydetırebılırım
winrar kayıt problemı yardım
· 2 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap