bence xp
Windows Vista Yoksa Windows XP ?
· 59 Yanıt · 4.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
xp
PC donanımınız Türkiye standartlarının üzerinde ise Vista çok güzel çalışıyor.Pencereyi açması salise sürmüyor... 4 Çekirdek, 4-8 gb ram , 500gb hdd vs vs ..
ps:silkroad oynayanlar için XP !
ps:silkroad oynayanlar için XP !
O
Old School
⭐ 19y
B)Window's XP
bence apple 😄
tabi kide xp
xp
xp
Xp
Silkroad oynuyorsan xp.
Bilgisayarın 4 gb ram ise xp.
Bilgisayarın +4gb ram ise vista.
Tasarım ve yenilikçiysen vista .
Ps:Hayat bir çelişkidir... 😁
Bilgisayarın 4 gb ram ise xp.
Bilgisayarın +4gb ram ise vista.
Tasarım ve yenilikçiysen vista .
Ps:Hayat bir çelişkidir... 😁
XP den şaşanın aklına şaşarım ben bro xD
ps:Linux da fena sayılmaz açıkcası biraz prof luk istiyo xP
ps:Linux da fena sayılmaz açıkcası biraz prof luk istiyo xP
Vista Kullanmak gerekli aslında ama Xp kullanıyoruz mecburiyetten
vista
xp
V
Vermillion
⭐ 18y
Vista gerçekten çok kasıyo . benim bilgisayar 4gb ramli olmasına rağmen 2 sro açınca grafikler mediumken kasıyo 😊
Kesinlikle XP
Kesinlikle XP
Özgürlük için pardus...
Ama hangi oyun pardus ta çalışıyor nfs serileri çalışıyormu yada cod serileri ya da sro vine kurarsan belki çalışır ama 🙄
Eğer çalışıyorsa 1 sn beklemem..Direk Pardusa geçenzi yaparım xD
Bizim okulda pardus var internet i bile görmüyor :S benim hoşuma gitmedi ..
xπ demek istiyorum 😄
windows 7 4ever
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap