Icerige atla
Extraloob

Windows Vista Yoksa Windows XP ?

· 59 Yanıt · 4.9K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
O
ozayna ⭐ 18y
#41
bence xp
F
FaZ ⭐ 18y
#42
xp
X
Xanthos ⭐ 19y
#43
PC donanımınız Türkiye standartlarının üzerinde ise Vista çok güzel çalışıyor.Pencereyi açması salise sürmüyor... 4 Çekirdek, 4-8 gb ram , 500gb hdd vs vs ..

ps:silkroad oynayanlar için XP !
O
Old School ⭐ 19y
#44
B)Window's XP
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#45
bence apple 😄
M
mfsyzgt ⭐ 18y
#46
tabi kide xp
G
Glory ⭐ 18y
#47
xp
B
bertan ⭐ 17y
#48
xp
S
Seppuku ⭐ 18y
#49
Xp
E
El Verano ⭐ 18y
#50
Silkroad oynuyorsan xp.
Bilgisayarın 4 gb ram ise xp.
Bilgisayarın +4gb ram ise vista.
Tasarım ve yenilikçiysen vista .
Ps:Hayat bir çelişkidir... 😁
D
DMSTR ⭐ 18y
#51
XP den şaşanın aklına şaşarım ben bro xD

ps:Linux da fena sayılmaz açıkcası biraz prof luk istiyo xP
D
DanTe__ ⭐ 17y
#52
Vista Kullanmak gerekli aslında ama Xp kullanıyoruz mecburiyetten
P
Platiny ⭐ 17y
#53
vista
K
Kai ⭐ 18y
#54
xp
V
Vermillion ⭐ 18y
#55
Vista gerçekten çok kasıyo . benim bilgisayar 4gb ramli olmasına rağmen 2 sro açınca grafikler mediumken kasıyo 😊
Kesinlikle XP
K
knks ⭐ 17y
#56
Özgürlük için pardus...

Ama hangi oyun pardus ta çalışıyor nfs serileri çalışıyormu yada cod serileri ya da sro vine kurarsan belki çalışır ama 🙄

Eğer çalışıyorsa 1 sn beklemem..Direk Pardusa geçenzi yaparım xD



Bizim okulda pardus var internet i bile görmüyor :S benim hoşuma gitmedi ..
N
Nereus ⭐ 17y
#57
xπ demek istiyorum 😄
R
Romeo ⭐ 17y
#58
windows 7 4ever

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: