Arkadaşlar İE yi sevmiyorum ve mozilla kullanmak istiyorum ancak mozilla çalışmıyor nedenini anlamış degilim Windows 7 ye uyumlu degil sanırım ama mozilla kadar güzel bir browserde görmedim yardımlarınızı bekliyorum birde mavi ekran hatası alıyorum uyumsuz bir program falanmı kurdum sizce teşekkürler
Windows 7 Tarayıcı sorunu
· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Opera dene 😎
denedimde oda pek hoşuma gitmedi 😊
Firefox sorunsuz çalışıyor uyumluluk sorunu felan yok sorun sende , genel değil ^^
sıralama ;
FF - Opera - Crown - IE
FF - Opera - Crown - IE
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap