laptop windows 7 yuklettim ve sro ya girip uzun bi sure pc basında olmayınca ekran auto kılıtleniyor ve silkroad a dc veriyor dc yememesi icin yapmam lazım
windows 7 laptop
· 5 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
NoMoreLove
⭐ 18y
Denetim Masası-Sistem ve Güvenlik-Güç Seçenekleri
Güç seçeneklerini kurcala. Büyük ihtimalle uyku moduna giriyor ve bu da interneti kullanamamasına neden oluyor.
Güç seçeneklerini kurcala. Büyük ihtimalle uyku moduna giriyor ve bu da interneti kullanamamasına neden oluyor.
hayır aynı sorun bendede var dns ile alakalı bısey sorunu cozemedım dns sunucusuna ulasılamıyor gıbı bir hata verıyo
Denetim Masası-Sistem ve Güvenlik-Güç Seçenekleri
Güç seçeneklerini kurcala. Büyük ihtimalle uyku moduna giriyor ve bu da interneti kullanamamasına neden oluyor.
+1000
Denetim Masası-Sistem ve Güvenlik-Güç Seçenekleri
Çıkan Pencerede Hemen Sol Taraftaki Menülerde Sonuncu Sırada Bilgisayarın Uyku Modu ayarlarını değiştire gir.
Daha Sonra Orada Bilgisayarı Uyku Moduna Girme Süresini Hiçbir zaman seçeneğine ayarla...
Silkroad açacağın zaman bu ayarları yaparsan internetin kesilmez ve pc uyku moduna girmez. Tek Zarar: Elektrik Faturası 😜
Çıkan Pencerede Hemen Sol Taraftaki Menülerde Sonuncu Sırada Bilgisayarın Uyku Modu ayarlarını değiştire gir.
Daha Sonra Orada Bilgisayarı Uyku Moduna Girme Süresini Hiçbir zaman seçeneğine ayarla...
Silkroad açacağın zaman bu ayarları yaparsan internetin kesilmez ve pc uyku moduna girmez. Tek Zarar: Elektrik Faturası 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap