Icerige atla
Extraloob

Windows 7 Help

· 5 Yanıt · 787 görüntüleme
S
SLauGHTeR' OP ⭐ 18y
#1
Beyler ben win7 yi yeni kurdum.Autocad 2006 programını kuruyorum fakat uygun değil felan diyor sadece bu değil başka programlarıda engelledi.Nero da aynı sebep :!!&%&! En iyisi xp.
xp rulez 😜
5 Yanıt
M
Mirage ⭐ 19y
#2
Bir soru beyan etmemişsin ama heralde uyumsuzluğu sordun.Tam emin değilim ama sürüm farklılığından dolayıdır.Windows7 için olanını ara.
D
die4ever ⭐ 18y
#3
autocad sag tıkla uyumluluk için XP SP 2 yada SP 3 ü seç ardından yönetici olarak çalıştır...
G
Gameworld ⭐ 19y
#4
autocad programından ben ne çektim bir bilseniz inşaat ustası ablam yüzünden her masaüstünü açtığımda o programı görüyorum ve sinirlerim bozuluyor 😁 😈
S
SLauGHTeR' OP ⭐ 18y
#5
eyw blaster oldu cok saol 😊
@Gameworld
😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: