Beyler ben win7 yi yeni kurdum.Autocad 2006 programını kuruyorum fakat uygun değil felan diyor sadece bu değil başka programlarıda engelledi.Nero da aynı sebep :!!&%&! En iyisi xp.
xp rulez 😜
Windows 7 Help
· 5 Yanıt · 787 görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Bir soru beyan etmemişsin ama heralde uyumsuzluğu sordun.Tam emin değilim ama sürüm farklılığından dolayıdır.Windows7 için olanını ara.
autocad sag tıkla uyumluluk için XP SP 2 yada SP 3 ü seç ardından yönetici olarak çalıştır...
autocad programından ben ne çektim bir bilseniz inşaat ustası ablam yüzünden her masaüstünü açtığımda o programı görüyorum ve sinirlerim bozuluyor 😁 😈
eyw blaster oldu cok saol 😊
@Gameworld
😆
@Gameworld
😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap