Icerige atla
Extraloob

Westworld

· 7 Yanıt · 4.4K görüntüleme
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#1
Izledigim en iyi dizilerden, konusuz kalmasin dedim. Izleyen var mi?

Muzikleri dahil her seyiyle beni inanilmaz bagladi kendine. 10/10 😄

Izlemeyenlere tavsiye ederim, 50 55dk bir bolum ve 10 bolum cikti. Ilk sezon bitti. Sezon finali 90dk.
7 Yanıt
Advance
Advance ⭐ 18y
#2
Paint it black'in "cover"ı çaldığında beni benden almıştı zaten, günlerce bekledim spotify'a düşmesini şarkının.
Diziye gelecek olursak gerçekten güzel senaryo, ilk sezonun da kapanışını güzel yaptılar, Antony Hopkins rolüne mükemmel oturmuş, onun dışındaki oyunculuklar da çok iyi. Konusu hakkında pek konuşmak istemiyorum spoiler olmasın diye.
2016 yılının en güzel dizisi diyebilirim. 9.5/10
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#3
Spoiler olacak mı konuda? Ona göre okuyacağım. 😄
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#4
Spoiler olacak mı konuda? Ona göre okuyacağım. :D

Vermeyiz canım sen rahat ol 😏
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#5
Bende başlayıp hemen 10 bölümü bitirdim çok hoşuma gitti
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#6
Arkadaş önermişti geçenlerde, black mirrora benziyormuş , başlarım bende himym'den sonra :buddha::buddha:
Yaralı style
Advance
Advance ⭐ 18y
#7
Arkadaş önermişti geçenlerde, black mirrora benziyormuş , başlarım bende himym'den sonra :buddha::buddha:

Alakası bile yok Black Mirrorla.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: