Icerige atla
Extraloob

web site çalışmam...

· 22 Replies · 2.8K views · Page 2 / 2
Replies
L
Leet1 ⭐ 19y
#21
Layer Layer çalışın gençler 😜 😈
X
xorxor OP ⭐ 18y
#22
Sanırım yola yeni başlamış bir tasarımcısın.

Sana önerim, "Div" den vazgeç ve tablolara ağırlık ver.
Div, tarayıcıdan tarayıcıya farklı formatlar oluşturabilir.


yola yeni başladığım söylenemez artık bu konularda söz sahibiyim.

sanırım sen biraz uzakkaldın artık tasarımlarda tablo devri kapanıyor. şu anda bütün web tasarım şirketleri tabloları bırakıp css ile yola devam ediyor.

artık tarayıcı sorunlarınında pekkaldığı söylenemez.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: