Icerige atla
Extraloob

Warcraft 3(Full)

· 21 Yanıt · 5.3K görüntüleme
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#1
okladka-640.jpg


Eveett Jigsaw böyle diyince bende koyma isteği duydum Very Happy :


Oyunu çok severim gerçekten Frozen Throne ek paketi ile harika bir oyundur ve hikayeleri ırkları gerçekten kusursuzdur. Ne de olsa Blizzard yapımı.. Bu oyunun RIP olmayan full versiyonunu ve ek paketini şiddetle oynamanızı tavsiye ediyorum.


Linkler:

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Part 6

Part 7

Part 8

Part 9

Part 10

Part 11

Part 12

Part 13

Part 14

RaR Pass: www.mmorpg-tr.com


>>DotA 6.44 haritaları<<

Burdan

Kurulum

İndirdiğiniz rar partlarının içinden çıkan warcraft3.iso dosyasını deamon tools programı ile açıp kuruluma başlayınız, kurulum sırasında serial sorduğu zaman .iso dosyasının bulunduğu yerdeki keygen programını çalıştırıp bir serial ürettikten sonra bu serialle oyunu kurunuz. Kurulum bittikten sonra frozen throne'u aynı şekilde kurunuz. Daha sonra 1.21 patch dosyasını kurduğunuz klasörün içine atarak çalıştırarak patch'i tamamlayınız, patchi tamamladıktan sonra no cd dosyalarını warcraft klasörüne kopyalarak kurulumu tamamlamış oluyoruz, ek olarak gelen 622 haritayı oyun klasöründe gerekli yerlere kopyalayarak oynamaya başlayabilirsiniz. İyi oyunlar. Very Happy


Deamon Tools İlgili Herşey İçin[Tıklayın]....


Saygılarımla ve Saygılarımızla...
Dosyalar (1)
21 Yanıt
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#2
Konu Arşivine eklenmiştir...
B
BøBa ⭐ 19y
#3
Helal Moruq Süpersin Twisted Evil Arthasin gücü snnle olsn headbang2ft9
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#4

Helal Moruq Süpersin Twisted Evil Arthasin gücü snnle olsn headbang2ft9

Very Happy Very Happy
Yalnız oyunu hiç hayatımda oynamadım, sağol bu arada Very Happy
B
BøBa ⭐ 19y
#5
Çok şey kaybetmişsn dostm Dünyaya RPG çilginliğni saran bu oyundur Twisted Evil
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#6

Çok şey kaybetmişsn dostm Dünyaya RPG çilginliğni saran bu oyundur Twisted Evil

Artık, bu çıldınlık yaza kaldı Very Happy okullar başlıyo bizim lisede başlıyo bunu oynucak zamanım olacağını zannetmiyorum, hem pc zamanında www.extraloob.com/forums headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 Cool
B
BøBa ⭐ 19y
#7
Ben eskiden oyun manyağiydm ama Gerçek dünyanin güzelliklerini keşfettim Tahmin edebiliyorsunuzdur artık onlari Very Happy ayrica hip-hop kültürü ile yakindan ilgileniorm Hayat güzel boşver ztn RPG yi Mr. Green
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#8

Ben eskiden oyun manyağiydm ama Gerçek dünyanin güzelliklerini keşfettim Tahmin edebiliyorsunuzdur artık onlari Very Happy ayrica hip-hop kültürü ile yakindan ilgileniorm Hayat güzel boşver ztn RPG yi Mr. Green

Ne oldu aşık mı oldun Very Happy, bu arada uzun zamadır göremiyoduk seni?? Very Happy
B
BøBa ⭐ 19y
#9
Yoq Yaw ne aşki onlami uraşicam Ben Bütün kizlari sewerim onlarda beni sewer Twisted Evil
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#10

Yoq Yaw ne aşki onlami uraşicam Ben Bütün kizlari sewerim onlarda beni sewer Twisted Evil

Twisted Evil Twisted Evil Very Happy Twisted Evil
Bence fazla uzatmayalım yoksa birisi gelip post kasmayın dicek Very Happy
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#11

Yoq Yaw ne aşki onlami uraşicam Ben Bütün kizlari sewerim onlarda beni sewer Twisted Evil


Harbidende görünmüyordun uzun zmandır hayırdır hacım neler oldu Twisted Evil
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#12
Canım çekti şimdi BoBa öyle deyince ben indiriyim şu oyunu ya Very Happy
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#13

Canım çekti şimdi BoBa öyle deyince ben indiriyim şu oyunu ya Very Happy

Mr. Green bi ricada bulunsam Rolling Eyes tek link lazımda böyle çok uzun sürüyor
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#14


Canım çekti şimdi BoBa öyle deyince ben indiriyim şu oyunu ya Very Happy

Mr. Green bi ricada bulunsam Rolling Eyes tek link lazımda böyle çok uzun sürüyor

Araştırcam Wink
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#15



Canım çekti şimdi BoBa öyle deyince ben indiriyim şu oyunu ya Very Happy

Mr. Green bi ricada bulunsam Rolling Eyes tek link lazımda böyle çok uzun sürüyor

Araştırcam Wink

çok sağol
K
Kuruman ⭐ 19y
#16
Saol Çok güzel olmus ama Warcraft bölümü vardı zaten oraya açsaydın daha iyi olrudu taşıyorum
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#17
Hacım o wow taşımasaydın bence.
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#18

Saol Çok güzel olmus ama Warcraft bölümü vardı zaten oraya açsaydın daha iyi olrudu taşıyorum

Ya iyide orası WoW online bölümü hem oraya doğru düzgün kimse girmiyo, göremezler Confused Confused
E
eL`dode ⭐ 19y
#19



Canım çekti şimdi BoBa öyle deyince ben indiriyim şu oyunu ya Very Happy

Mr. Green bi ricada bulunsam Rolling Eyes tek link lazımda böyle çok uzun sürüyor

Araştırcam Wink

sen wow3'e haritlar koymuşsun fakat ben o haritaları hangi dosya içine atıcamki çalışsın.heryere attım ama çalışmadı Question
_
_CaPtaiN_ OP ⭐ 18y
#20
Warcraft III/Maps ın içene atmayı dene bir.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: