Icerige atla
Extraloob

wap cam sorunu

· 4 Yanıt · 1.5K görüntüleme
_
_SpinozA_ OP ⭐ 17y
#1
beyler wap cameramın drıverları yuklu foto cekebılıyorum ama msnye gelınce camerayı gostermıyor msn den goruntu kurulumu dıyorum ordada gozukuyor camera ama baskasına gonderdıgımde camera gozukmuyor
win7 kullanıyorum kamera markası a4tech
4 Yanıt
P
Poker Face ⭐ 19y
#2
bak msn - araçlara gir orda web cam ile ilgili bir bölüm olcak
oraya gir o kısımda kendi kameranın markasın seç ileri ileri de olması lazım
bendede vardı bu sorun
P
Poker Face ⭐ 19y
#3
ezbere söledim ama böle olması lazım
_
_SpinozA_ OP ⭐ 17y
#4
ezbere söledim ama böle olması lazım

secıyorum ama ileri pasıf neden acab yav

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: