beyler wap cameramın drıverları yuklu foto cekebılıyorum ama msnye gelınce camerayı gostermıyor msn den goruntu kurulumu dıyorum ordada gozukuyor camera ama baskasına gonderdıgımde camera gozukmuyor
win7 kullanıyorum kamera markası a4tech
wap cam sorunu
· 4 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
P
Poker Face
⭐ 19y
bak msn - araçlara gir orda web cam ile ilgili bir bölüm olcak
oraya gir o kısımda kendi kameranın markasın seç ileri ileri de olması lazım
bendede vardı bu sorun
oraya gir o kısımda kendi kameranın markasın seç ileri ileri de olması lazım
bendede vardı bu sorun
P
Poker Face
⭐ 19y
ezbere söledim ama böle olması lazım
ezbere söledim ama böle olması lazım
secıyorum ama ileri pasıf neden acab yav
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap