Icerige atla
Extraloob

Vista&XP

· 26 Replies · 3.1K views
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#1
Lg marka notebookumuz var içinde Vista yüklü olarak geldi şimdi vistayı kaldırıp Xp kursak driverları yüklerken bir sorun çıkarmı. cvplarınız için şimdiden teşekkürler.
26 Replies
M
#2
Bunun için üretici sitesinde Xp driverlerinin mevcut olup olmadığına bakman gerek..
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#3
Yani Vista ile uyumlu drive Xp ile çalışmayabilir tamam anladım sağol.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
xp kurarsan asla sorun yaşamazsın. xp için her donanımın programı mevcuttur.
B
belgther ⭐ 19y
#5
xp kurarsan asla sorun yaşamazsın. xp için her donanımın programı mevcuttur.


directx 10 cikarmasalar 9 ile yetinmek zorunda kalabilirsin ve crysis i ve daha yeni oyunlari tam ayarlarla oynayamazsin.
S
Sp00Ky ⭐ 19y
#6
Noteebok la sana verdikleri recovery cd sinin üzeiri oku inside Xp yasıo sa dierk yuklersin direverları eğer yoksa 😄 sitesinde yada bir çok driver paylasım sitesinden bula bilirsin bulazsan bana model ini yaz bn sana senin içine bulrum bnm driver stock umda vardır buyuk ihtimal yoksada bulurum sorun deil 😄
S
Sp00Ky ⭐ 19y
#7
Notebook la sana verdikleri recovery cd sinin üzeiri oku inside Xp yasıo sa dierk yuklersin direverları eğer yoksa 😄 sitesinde yada bir çok driver paylasım sitesinden bula bilirsin bulazsan bana model ini yaz bn sana senin içine bulrum bnm driver stock umda vardır buyuk ihtimal yoksada bulurum sorun deil :D
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#8
Notebook la sana verdikleri recovery cd sinin üzeiri oku inside Xp yasıo sa dierk yuklersin direverları eğer yoksa 😄 sitesinde yada bir çok driver paylasım sitesinden bula bilirsin bulazsan bana model ini yaz bn sana senin içine bulrum bnm driver stock umda vardır buyuk ihtimal yoksada bulurum sorun deil :D


Pc kız arkadaşımın tam modelini bilmiyorum ama sanırım LG E500 olması lazım abicim ben tam markasını öğreniince bu başlık altında yazarım şimdiden teşekkürler. Bu arada cdnin üzerinde inside XP yazmıyor.
S
Sp00Ky ⭐ 19y
#9
Sen modelini tam öğren bn hallederim sorun deil 😄

EĞER LG E500 İse

wireless dirver:http://www.atheros.cz/download/drivers/ar5xxx/xp32-5.3.0.35-whql.zip
İntel Omboard vga driver:http://downloadmirror.intel.com/16945/a08/win2k_xp14363.zip

Digerlrini de bulucam sen merak etme 😄
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#10
tamam çok sağolasın Allah razı olsun
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#11
Sen modelini tam öğren bn hallederim sorun deil 😄

EĞER LG E500 İse

wireless dirver:http://www.atheros.cz/download/drivers/ar5xxx/xp32-5.3.0.35-whql.zip
İntel Omboard vga driver:http://downloadmirror.intel.com/16945/a08/win2k_xp14363.zip

Digerlrini de bulucam sen merak etme :D


Kardeşim çok sağol bu arada diğer sürücülerinide paylaşırsan sevinirim çok sağol
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#12
E500-J/K&ED500-J/K
E500-G/L/S/U
E500 serisi 2 ayrı sınıftadır yukarıdakilerden hangisi ? 🕵️


Device Driver Bölümüne Gir...
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#14
E500-J/K&ED500-J/K
E500-G/L/S/U
E500 serisi 2 ayrı sınıftadır yukarıdakilerden hangisi ? 🕵️

🕵️
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#15
E500-J/K&ED500-J/K
E500-G/L/S/U
E500 serisi 2 ayrı sınıftadır yukarıdakilerden hangisi ? 🕵️

🕵️

onu tam bilmiyorum öğrendiğimde yazarım bu siteden indirdiğim driverlere güvenebilirmiyim sence leo
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#16
Modelini öğrenmeden güvenemezsin... Pot kırma şansın yüksek... 😄
E
eXeZ ⭐ 18y
#17
XP yüklemeden önce Bios´da buna bakman lazim
- Resim Silinmiş.

veya SATA AHCI ENABLE yazisi varsa veya ona benzer birseyler yaziyorsa oraya tiklayip [IDE] veya [IDE Mode] secmen lazim aksi taktirde XP yükliyemezsin !!!!

XP yi yüklesen bilene diyelim XP ye giremiyorsun cünkü komsumda E500 aldi LG markasindan ona XP yüklemeye calistim olmadi yani ilk önce bunu denerdim....
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#18
XP yüklemeden önce Bios´da buna bakman lazim
- Resim Silinmiş.

veya SATA AHCI ENABLE yazisi varsa veya ona benzer birseyler yaziyorsa oraya tiklayip [IDE] veya [IDE Mode] secmen lazim aksi taktirde XP yükliyemezsin !!!!

XP yi yüklesen bilene diyelim XP ye giremiyorsun cünkü komsumda E500 aldi LG markasindan ona XP yüklemeye calistim olmadi yani ilk önce bunu denerdim....

Ne alaka 😱
E
eXeZ ⭐ 18y
#19
alaka cok var kardes ben kafamdan uydurmadim ya belgeliyom bak fotoda yükledim 😄
internette arastirsan tahminim ayni benim yazdigim seyler cikar ayni olmasada benim dediklerimnen cat cut uyar 😄
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#20
alaka cok var kardes ben kafamdan uydurmadim ya belgeliyom bak fotoda yükledim 😄
internette arastirsan tahminim ayni benim yazdigim seyler cikar ayni olmasada benim dediklerimnen cat cut uyar :D

Kardeşim söylediklerinle alakalı pek birşey bulamadım internette ama açılmaması gibibr durumla krşılaşırsam dediklerini yaparım.
Şimdi vista ile çalışıyor acaba bir sorunile karşılaşırmıyım bu konuda notebook tecrübesi olanlar beni cesaretlendirsn veya caydırsın masaüstüne gözüm kapalı atarım,notebook ilk tecrübem olacak, akşam tam markasını yazarım inşallah.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: