Icerige atla
Extraloob

Vay Ash vay.. xD

· 29 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#21
Hacılar ßana HmuraKenshin 'in Animesini ßulabilirmisiniz ? 😄
E
engin-306 ⭐ 19y
#22
😄 pokemon fln hikaye adamın çizgifilmdeki amacı başka:D
E
Espio ⭐ 19y
#23
Torrent olarak indirdim 6 sezon 80 gb ayrıca İngilizce bu. Ama TV çekim Türkçe'leri de var rapidsharede, ilk iki sezon 5gb. Onları da indirdim 5gb olanı 1 DVD + 1 CD olarak alabilirsin benden ücretsiz İst, Anadolu Yakasında oturuyorsan. Malum bulmak zor. 😄 Diğerlerini çekmek ise malum 1 DVD = 1 YTL + DVD-RW Lensim ehehe.. 😈

Jiggy o zaman bi imzalı resminle beraber sezon 1'i istiyorum ; alıcı ödemeli adresimi veriyim msn ye gel

MSN'e gelemem. Fakat MNG'ye senin için gidemem yawrum. 😁 Yine de sen alıcı ödemeli adresi yolla ben geçtiğim bir zaman söz yollarım hee bana eve gelirsen alırsın alayını iki de "meyve suyu" içeriz bi kaç da pokémon izleriz. 😈 😁

Nie "meyve suyu" Başka bişi yokmudur sadece meyve suyumudr ikramın 😜 neyse geliriz artık bi ara
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#24
ya yakında ash .. çekerken yakalanır ash dıodurkı la ben napıorum banane poke den pıkachu dan bana kız lazım kız .:D
Q
Quincey ⭐ 18y
#25
haha koptum ya süpersin jig 😄
T
#26
Ash Ole Yapıosa,Pikachu Napıodur acep 😄
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#27
Abaza küçükken böyle şeyleri anlamıyoduk tabi ^^ 😁
T
TurkLider ⭐ 18y
#28
Güzellll 😁
_
#29
harbidende açmış

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: