Hacılar ßana HmuraKenshin 'in Animesini ßulabilirmisiniz ? 😄
Vay Ash vay.. xD
· 29 Yanıt · 2.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
😄 pokemon fln hikaye adamın çizgifilmdeki amacı başka:D
Torrent olarak indirdim 6 sezon 80 gb ayrıca İngilizce bu. Ama TV çekim Türkçe'leri de var rapidsharede, ilk iki sezon 5gb. Onları da indirdim 5gb olanı 1 DVD + 1 CD olarak alabilirsin benden ücretsiz İst, Anadolu Yakasında oturuyorsan. Malum bulmak zor. 😄 Diğerlerini çekmek ise malum 1 DVD = 1 YTL + DVD-RW Lensim ehehe.. 😈
Jiggy o zaman bi imzalı resminle beraber sezon 1'i istiyorum ; alıcı ödemeli adresimi veriyim msn ye gel
MSN'e gelemem. Fakat MNG'ye senin için gidemem yawrum. 😁 Yine de sen alıcı ödemeli adresi yolla ben geçtiğim bir zaman söz yollarım hee bana eve gelirsen alırsın alayını iki de "meyve suyu" içeriz bi kaç da pokémon izleriz. 😈 😁
Nie "meyve suyu" Başka bişi yokmudur sadece meyve suyumudr ikramın 😜 neyse geliriz artık bi ara
ya yakında ash .. çekerken yakalanır ash dıodurkı la ben napıorum banane poke den pıkachu dan bana kız lazım kız .:D
haha koptum ya süpersin jig 😄
T
thaemirhaeN_
⭐ 18y
Ash Ole Yapıosa,Pikachu Napıodur acep 😄
Abaza küçükken böyle şeyleri anlamıyoduk tabi ^^ 😁
Güzellll 😁
_
__RednecK__
⭐ 18y
harbidende açmış
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap