😎 2. charımıda novaladıkdan sonra sıra bow da ^^
- Resim Silinmiş.
Varmı Dahası Nova +10 LiBeRLiTaS !
· 16 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
OMG 😱 Hemde 2h sword 😱
OMG 😱 Hemde 2h sword 8O
😎
L
LoRDiSBaCk
⭐ 16y
Herculeste ondan çok var ^^ Hatta Bir sürü +11 var .
L
LoRDiSBaCk
⭐ 16y
Ama seninde başarını azımsamamak lazm 😊
OMG 😱 Hemde 2h sword 8O
🤝
C
CheckPoint_
⭐ 17y
Herculeste ondan çok var ^^ Hatta Bir sürü +11 var .
+1
Hayırlı olsun hacım 😁
C
compassionate
⭐ 19y
tbr bro çok güzel olmuş. güle güle kullan
ben de kavuştum bügün sonunda nova 2hand ime 😄 +10 olmasa da +7 ile idare edicez artık 😊
Edit: hayırlı olsun demeyi unutmuşum 😜
Edit: hayırlı olsun demeyi unutmuşum 😜
saolun ^^
H.o 😘 😎
hayırlı olsun
B grade Advanced Elixir bulamamıştım ben A grade ile idare etmiştim güzel olmuş helal olsun. 🍺
Tebrikler 🍺
C
CoolerMaster
⭐ 17y
Hayırlı olsun...
teşekkürler ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap