Icerige atla
Extraloob

vakit geçirmek için iyi bir oyun

· 39 Replies · 4.6K views · Page 2 / 2
Replies
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#21
75 tıkanmadım arkadaşlar yanlış anlmayın sonsuza kadar oynuya bilirim kolum çok kötü ağrımaya başladı o yüzden sakatlık olmasın extraokk extraokk
E
Excrea ⭐ 19y
#22
bu craftsmen tam olarak ne ise yariyo Question 36. gundeyim hic ypmadim ise yararlarmi cok hp dolduruyomus heralde biraz
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#23
güzel bi oyun ama 2 kez fln oynadım Very Happy

rekor 10 days Very Happy
S
SaSuKe ⭐ 19y
#24
Arkdaşlarlar payrol nasıl alınıyo ???????
S
SaSuKe ⭐ 19y
#25
agalar 33 cü gündeyim gözlerim artık bilgisayarı göremiyom perde indi gitip 2saaat uyiyip devam etcem
bide foto nasıl çekiliyo ???
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#26
ahaha hiç uğraşamam onla Very Happy
D
Dampyre ⭐ 19y
#27
34 de yandım Confused
ama baştan başlıcam Wink
D
dR.NooB ⭐ 19y
#28
69 bölümde takıldım Mad Mad Mad Mad Mad Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Macro programını calısıtrıdm elıme agırdı ona clılck yaptırıodum algılamadı aptal prgram durduramadım bı baktım duvarın can 52 durduramadım ve hazin son Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Mad Mad Mad bidaha uğraşmam elım ayagım koptu Rolling Eyes
_
_TaZMaNiA_ ⭐ 19y
#29
sıkıldım ve bıraktım..bu oyunu oynamak akıl işi değil

-Resim Silinmiş.
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#30

sıkıldım ve bıraktım..bu oyunu oynamak akıl işi değil


madem akıl işi deil nie oynadın puhaaha lol Razz
_
_TaZMaNiA_ ⭐ 19y
#31


sıkıldım ve bıraktım..bu oyunu oynamak akıl işi değil


madem akıl işi deil nie oynadın puhaaha lol Razz

akıllı değilimki zaten... manyağım ben...
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#32



sıkıldım ve bıraktım..bu oyunu oynamak akıl işi değil


madem akıl işi deil nie oynadın puhaaha lol Razz

akıllı değilimki zaten... manyağım ben...


ehehe güzeldi Very Happy
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#33
Baran tam zamanında ileti yazmışım Very Happy senin ss de çıkmışım olm ünlü oldum Very Happy
Buda benim SS paraya bakın 1.000.000$ Very Happy tasaruf yaptım 1m yapıcam die Very Happy


-Resim Silinmiş.
M
mavi_ ⭐ 19y
#35
walla snypeır aldıktqan we roket bol sayıda asker aldıktan sonra ısınız kolay ben sadece arkadan gelen tankları we b zukacıları olduruom buda yetıo...
J
Jigsaw ⭐ 19y
#36
-Resim Silinmiş.

Basit ve bug dolu oyun macroyla da 500. Day'e kadar kasabilirim hiç sorun yok tek vuramıyolar bile. Bugla istediğim kadar bina HP'sini arttırabilirim. Solda tıklayıp Full olmasına rağmen alınabiliyor. Aynı şekilde küçülterek Sniperı bi daha bi daha alıp gücünüzü katlayabilirsiniz. Tanklara tek attıyorum şu an misal. Tanka tek attıktan sonra sniper almayın daha saçma olur.

kahvekeyfi
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#37
her oyun için hileye başvurmak olmaz ama Very Happy annadık sro da hile kullanıoz ama Very Happy olsun o kadar Very Happy

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: