Icerige atla
Extraloob

Vahşi Batı'daki GTA Gibi

· 3 Replies · 1.1K views
A
aPolyannA OP ⭐ 19y
#1
Red Dead Redemption'ı böyle özetleyebiliriz...

2004'te çıkan Red Dead Revolver'ın devamı olarak gösterilen oyun, Rockstar'ın RAGE motoruyla yapılmakta ve benzerlerinin de kullandığı gibi tamamen özgür bir çevre sunacak oyuncuya. Vahşi Batı'nın tüm çevresel özellikleriyle birlikte güçlü, heyecanlı bir konuyla da birlikte gelecek Red Dead Redemption. Yöneteceğimiz karakter bu sefer Red Halow değil, onun yerine John Marston adında, kötü taraftan iyi tarafa geçmeye karar vermiş, gizemli gibi gözüken bir karakter... 2009 kışında altıpatlarlarımızı konuştaracağız gibi gözüküyor.














Saygılarımla,

topicsonugorseli.png
Files (1)
3 Replies
J
#2
Bi ss bi video görelim bu ne böyle kuru kuru. 😜
A
aPolyannA OP ⭐ 19y
#3
Bi ss bi video görelim bu ne böyle kuru kuru. :P



Haklısın ya.Bende konuları açıyorum hep diyorumki bunlarda birşey eksik ama ne?Bundan sonra açacağım konuların hepsine eklemek lazım...Teşekkürler.

Ayrıca oyun PS3 ve Xbox da çıkıcak malesef 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: