Icerige atla
Extraloob

Uzaktan Erişim!!!

· 10 Yanıt · 1.6K görüntüleme
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#1
Bilgisayarımızda uzaktan erişim olayını nasıl kaldıracağız. Yani benim modemim üzerinden başkasının internete bağlanmasını istemiyorum bunu izah edebilirmisiniz??
10 Yanıt
E
Erroneous ⭐ 18y
#2
modem ayarlarına gir ağ bağlantısını kapa Kablosuz ağ bağlantı kullanıon galiba kapa
modem dısında uzaktan erişimi engelemek belki bunu istemiyorsundur ama güvenliğin artar en azından konusu:
viewtopic.php?f=306&t=61812 bak burdakinleri yap
uzaktan yonetemi kapamak için ayrı birşey
- Resim Silinmiş.
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#3
Benim modem kablolu dizüstü ile benim modem üzerinden internete bağlanılabiliyor verdiğin topicdeki herşeyi daha önceden yapmıştım. adres satırına 192.168.1.1 yazıp ayarlara girdim ama tam hatırlayamıyorum ayarlar nasıl olacaktı.
E
Erroneous ⭐ 18y
#4
Benim modem kablolu dizüstü ile benim modem üzerinden internete bağlanılabiliyor verdiğin topicdeki herşeyi daha önceden yapmıştım. adres satırına 192.168.1.1 yazıp ayarlara girdim ama tam hatırlayamıyorum ayarlar nasıl olacaktı.

modemin markasını ver bakem
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#5
zyxel
E
Erroneous ⭐ 18y
#6
zyxel

turkcemi ayarlar resmini çek gonder bakem
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#7
Türkçe evet hemen geliyor resimler
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#8
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
E
Erroneous ⭐ 18y
#9
ya uzaktan yonetimden halletcen yada güvenlik filtre yada ağ dan xD herşeyi saydım ama karıstır bence yaparsın bulursun
G
gncosmnli OP ⭐ 18y
#10
ok sağol kurcalayalım bakalım ne çıkacak.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: