genelde başımızdan geçene anlatmamamız gerekir o yüzden sadece tanım olmasına özen gösterelimki daha eğlenceli olsun
P.s: Okan abi izin almadan yazdım da biras anlamsız oluyor ya eğlenceli olmuyor...
Uyarı !..
· 1 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap