genelde başımızdan geçene anlatmamamız gerekir o yüzden sadece tanım olmasına özen gösterelimki daha eğlenceli olsun
P.s: Okan abi izin almadan yazdım da biras anlamsız oluyor ya eğlenceli olmuyor...