Icerige atla
Extraloob

Üsttekinin mezar taşında ne yazsın ? ..

· 45 Yanıt · 5.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
C
Crown ⭐ 19y
#21
Extraloob üyesiydi rahmetli 😄
B
Black Rain ⭐ 19y
#22
Nickinde Kendisini öldürmemeleri için çok yalvardı ve Öldü 😜 😄
S
#23
Rahmetli İçin ; El Fatiha ^^
A
Audrey ⭐ 19y
#24
Çarşı Onada Karşı ^^
X
XER0 ⭐ 19y
#25
Rapi çok seviyordu rahmetli..
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#26
Ne şehit Ne gazi Pisi Pisine Gitti Amy Lee
C
Castiela OP ⭐ 18y
#27
imzasini kimseye yediremeden gitti ! 😄
L
Leader ⭐ 19y
#28
Sessizligini Bozamadan Gitti
X
XER0 ⭐ 19y
#29
PSciydi..
B
Buzzz ⭐ 18y
#30
Amy Lee
X
XER0 ⭐ 19y
#31
Evegiremedengitti 😆
H
#32
Bow istiyodu gördü bowu .. Arrowları attılar .. kafasına 😁
H
Heisenberg ⭐ 19y
#33
Canısı 😜 :D:D
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#34
bunu yazan tosun okuyana kosun 😄
A
Audrey ⭐ 19y
#35
''Bir Dilek Hakkı''nı izleyemeden gitti...
_
__enes__ ⭐ 18y
#36
allah rahmet eylesin 😊
A
addIcFb ⭐ 19y
#37
Öldü sana ne ! 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#38
FBLeeydi..
B
BlueLight ⭐ 18y
#39
Diğer Dünyada İyi Kasmalar 😄
F
Furina ⭐ 19y
#40
O bir Avatarcıydı,O bir Exl üyesiydi,O bir Sro cuydu
Allah Rahmet Eylesin..
xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: