Extraloob üyesiydi rahmetli 😄
Üsttekinin mezar taşında ne yazsın ? ..
· 45 Yanıt · 5.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
B
Black Rain
⭐ 19y
Nickinde Kendisini öldürmemeleri için çok yalvardı ve Öldü 😜 😄
S
StarkDrache
⭐ 19y
Rahmetli İçin ; El Fatiha ^^
Çarşı Onada Karşı ^^
Rapi çok seviyordu rahmetli..
Ne şehit Ne gazi Pisi Pisine Gitti Amy Lee
imzasini kimseye yediremeden gitti ! 😄
Sessizligini Bozamadan Gitti
PSciydi..
Amy Lee
Evegiremedengitti 😆
H
HaveKinqGlavie
⭐ 18y
Bow istiyodu gördü bowu .. Arrowları attılar .. kafasına 😁
H
Heisenberg
⭐ 19y
Canısı 😜 :D:D
bunu yazan tosun okuyana kosun 😄
''Bir Dilek Hakkı''nı izleyemeden gitti...
allah rahmet eylesin 😊
Öldü sana ne ! 😄
FBLeeydi..
Diğer Dünyada İyi Kasmalar 😄
O bir Avatarcıydı,O bir Exl üyesiydi,O bir Sro cuydu
Allah Rahmet Eylesin..
xD
Allah Rahmet Eylesin..
xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap