Icerige atla
Extraloob

Üstteki Üyeyle adaya Düşseniz NE yapardınız ??

· 49 Yanıt · 3.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
X
Xray ⭐ 18y
#21
Hiç tanımıyorum onun için salla onu Very Happy
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#22
imzandakini getirirdin ben de benimkini güzel güzel geçinir giderdik Twisted Evil
X
Xray ⭐ 18y
#23
Süper olurdu
C
Castiela ⭐ 18y
#24
adanın önünden geçen gemilerdeki kızlara laf atardık Mr. Green .
W
#25
gemiye yüzerdik:D
T
texas851 ⭐ 18y
#26
Takılırdık işte oralarda 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#27
gezerdik tozardık
C
carwen ⭐ 18y
#28
Huyuna bağlı ne bileyim 😄
X
Xanthos ⭐ 19y
#29
kumdan kale yapar , kralcılık oynardık 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#30
o balık tutardı ben de pişirirdim 😁
tabi bizim doymamız için 1 kasa tutması lazım 😜
X
XER0 ⭐ 19y
#31
satranç oynardım 😆
C
carwen ⭐ 18y
#32
kumdan kale yapar , kralcılık oynardık :P

ee abi derlerimizi anlatmıcak mıydık? 😜 😜

Lee cilik oynardık.
J
Journalist ⭐ 19y
#33
müzik dinlerdik 😗
X
XER0 ⭐ 19y
#34
Geceleri takılırdık artık ^^ barmen + yedek barmen 😁
S
sayit ⭐ 19y
#35
yanımda getirecegim 3 şeyle takılırdım onu bilmem 😈 😎
M
MrT3chn0 ⭐ 18y
#36
Bende benlik birşey varsa ona yardım ederdim^^
H
#37
Extraloob'u arar abi yardım et, bak söz iyi paylaşım yapcam derdim 😈
R
Rhea ⭐ 19y
#38
hiçbişey
H
#39
sro oynardık 😜
F
F10diP| ⭐ 19y
#40
cs for ever 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: