Hiç tanımıyorum onun için salla onu Very Happy
Üstteki Üyeyle adaya Düşseniz NE yapardınız ??
· 49 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
imzandakini getirirdin ben de benimkini güzel güzel geçinir giderdik Twisted Evil
Süper olurdu
adanın önünden geçen gemilerdeki kızlara laf atardık Mr. Green .
W
WingsOfWind
⭐ 19y
gemiye yüzerdik:D
Takılırdık işte oralarda 😄
gezerdik tozardık
Huyuna bağlı ne bileyim 😄
kumdan kale yapar , kralcılık oynardık 😜
o balık tutardı ben de pişirirdim 😁
tabi bizim doymamız için 1 kasa tutması lazım 😜
tabi bizim doymamız için 1 kasa tutması lazım 😜
satranç oynardım 😆
kumdan kale yapar , kralcılık oynardık :P
ee abi derlerimizi anlatmıcak mıydık? 😜 😜
Lee cilik oynardık.
J
Journalist
⭐ 19y
müzik dinlerdik 😗
Geceleri takılırdık artık ^^ barmen + yedek barmen 😁
yanımda getirecegim 3 şeyle takılırdım onu bilmem 😈 😎
Bende benlik birşey varsa ona yardım ederdim^^
H
HaveKinqGlavie
⭐ 18y
Extraloob'u arar abi yardım et, bak söz iyi paylaşım yapcam derdim 😈
hiçbişey
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
sro oynardık 😜
cs for ever 😎
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap