sen bni nereye isinlican?? 😜
ustteki uyeyi nereye isinlarsin??
· 14 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
chang-an
orta dünyaa
La beni de bi cehennemin dibinde bırakın 😈
:DD
Üsttekilerin hepsini post kasamayacakları bir yere ışınlardım...
@twiligt
seni bu sayfadaki ilk mesaja ışınlardım 😜
viewtopic.php?f=215&t=11943&start=5832
ps=çabuk ışınlan lütfen 😁
seni bu sayfadaki ilk mesaja ışınlardım 😜
viewtopic.php?f=215&t=11943&start=5832
ps=çabuk ışınlan lütfen 😁
geciniz.com ^^ okullar açılsın tam gaz devam edicem imza çalışmalarına
onu demiyom la bu mesajı diyom 😜
bilgili bir ps user bana resimin nasıl kesilip ps ekranına nasıl yapıştırılacağını anlatırsa çok sevinirim!!!
C
Charles Darwin
⭐ 18y
tam Şükrü Saraçoğlu Stadı'nın ortasına ışınlardım 😉
Rio Sahilleri 😈
arkadaşı toros dağlarına ışınlarım en azında havası gzl 🍺
masaüstünün ortasına
Sıçanımın üstüne 😄 anladın sen sıçanı fukifurki hehehehe
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap