Icerige atla
Extraloob

!!!!!!! Üstekine bir Lakap bul !!!!!! :D :D :D :D

· 399 Yanıt · 30K görüntüleme · Sayfa 7 / 20
Yanıtlar
T
#121
10-12 yaşında çocuk işte ne desen boş Bursa' ya gelde o lafı sana yedireyiMMMM BİCH!!!!

NOT:pale kendini bişey sanıyo klavye delikanlısı konuşturma beni şimdi burda götün yiyosa gel kavgaya sanal ortamda konuşmak kolay... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
T
#122
ya insanca özür dilersin yada gerisine katlanırsın seçin senin...
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#123

10-12 yaşında çocuk işte ne desen boş Bursa' ya gelde o lafı sana yedireyiMMMM BİCH!!!!

NOT:pale kendini bişey sanıyo klavye delikanlısı konuşturma beni şimdi burda götün yiyosa gel kavgaya sanal ortamda konuşmak kolay... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

sitede saygı lütfen söle bakalım bursanın neresi ben yerimi verem istersen böyle internette kolay meydan okuması Bursa/Osmangazi/GarajAltı/Basaran beklerim kardelen cafe
T
#124


10-12 yaşında çocuk işte ne desen boş Bursa' ya gelde o lafı sana yedireyiMMMM BİCH!!!!

NOT:pale kendini bişey sanıyo klavye delikanlısı konuşturma beni şimdi burda götün yiyosa gel kavgaya sanal ortamda konuşmak kolay... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

sitede saygı lütfen söle bakalım bursanın neresi ben yerimi verem istersen böyle internette kolay meydan okuması Bursa/Osmangazi/GarajAltı/Basaran beklerim kardelen cafe

İşim senle deil kardeş Bastersle ben sana ablammmmm deyim ne dersin...
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#125
tmm bialder sen haklısın ama bakarmısın topicin baslıgına üstekine bir lakap bul isteyen herkes bişey yazabilir bencede ablam kelimesi kötü ama o sana ablam yazsaydı sende ona yavrum yazabilirdin demi Wink
öle herkese meydan okuyanları sevmem onun yerine adam ol insan ol Wink
hersey karsılıklı Mr. Green
T
#126

tmm bialder sen haklısın ama bakarmısın topicin baslıgına üstekine bir lakap bul isteyen herkes bişey yazabilir bencede ablam kelimesi kötü ama o sana ablam yazsaydı sende ona yavrum yazabilirdin demi Wink
öle herkese meydan okuyanları sevmem onun yerine adam ol insan ol Wink
hersey karsılıklı Mr. Green

tmm kardeş haklısın ama düzgün konuşsun bence ona kaşar desem ne der acaba_?
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#127
peynir der Mr. Green
T
#128

peynir der Mr. Green

diger anlamda anladın sen onu!!!!!
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#129


peynir der Mr. Green

diger anlamda anladın sen onu!!!!!

yok dogru anlamda anladım ben onu ne demek istedigin o ile baslayıp u ile biteninden yani
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#130
editlemiyorum daha önce ö.mden uyarrsan değiştirirdim ama ne bu laflar ben turuncu rengi bayanlara özel yapılıcak bölüme verildiğini sanıyorudm gende senden özr dilerim lütfeen saygılı ol
T
#131
ö.m. den hallettik ark.lar taşkınlık için sizlerden özür dilerim bi rahatsızlığım olduysa^^
T
Tengrİ ⭐ 19y
#132
@TurkKills 9. Sayfada Söyledigin Argo Kelimelerden Dolayı 1. uyarını aldın Lütfen Editlermisin...
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#133
kajmer
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#134
burda yazılanlar zoruna gidicekse hiç bu topıce yazma,konuştuklarınada dikkat et Exclamation
bir dahakine cezayı alırsın Exclamation


ablammmmm

o lafı sokarım bi tarafına rahat dur.İllah küfür mü ettircen.İlk ve son uyarı bir daha salak salak konuşmal mal herif LAN dün boktun bugün koktun hıyar. Evil or Very Mad Twisted Evil
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#135
BOSPHORUSsen eskişehirde mi yaşıyorsun?
P
Pariss ⭐ 19y
#136

BOSPHORUSsen eskişehirde mi yaşıyorsun?

Konuyu saptırmayalım arkadaşlarr ! ö.m die bişey var
F
ffearless ⭐ 19y
#137
JBL Cool
N
#138
sadness Twisted Evil
_
#139
::mıRnav::
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#140
LeVoNi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: