Icerige atla
Extraloob

Userbar nasıl hazırlanır? [Resimli Anlatım]

· 38 Replies · 4.9K views · Page 2 / 2
Replies
C
CulUcUlU! ⭐ 18y
#21
Jigsaw abii bunların içine kayan resimleri nasıl koyucaz Bi anlatırsan :):) hani su assagı yukarı cıkan resimleri =)
J
Jigsaw OP ⭐ 19y
#22
Jigsaw abii bunların içine kayan resimleri nasıl koyucaz Bi anlatırsan :):) hani su assagı yukarı cıkan resimleri =)

O biraz daha zor. Hareketli gif yapmayı bilmen gerekiyor. 😲
C
CulUcUlU! ⭐ 18y
#23
Jigsaw abii bunların içine kayan resimleri nasıl koyucaz Bi anlatırsan :):) hani su assagı yukarı cıkan resimleri =)

O biraz daha zor. Hareketli gif yapmayı bilmen gerekiyor. :o



Hade Yaw Nese Wickii Yapar inş ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!.
C
Castiela ⭐ 18y
#24
teşekkürler bende nasıl yaparım diye arıyodum 😄
buda benim ilk denemem nasıl sence ?

- Resim Silinmiş.
O
oOKingOo ⭐ 19y
#25
Cok saol
R
Redefine ⭐ 19y
#26
emeğine sağlık en yakın zamanda başarmayı ümit ediyorum 😄
B
#27
viewtopic.php?f=215&t=67488

Hareketli userbar yapımı jigy bu linkide konunu altına biryerine sıkıştırırmısın 😘
T
Tukumas ⭐ 18y
#28
ya o sol tarafa koyduumus resmi nası yapças =(
B
#29
ya o sol tarafa koyduumus resmi nası yapças =(

onu jigy önceden hazırlamış.Eski bir resmi kullanmış.Başka resim kullan istersen.
T
Tukumas ⭐ 18y
#30
oraya sığacak bi resim nasıl bulcm acaba?
B
#31
oraya sığacak bi resim nasıl bulcm acaba?

resimi bulursun kendin boyutlandırırsın küçültürsün yane.
T
Tukumas ⭐ 18y
#32
ok saol
T
Tukumas ⭐ 18y
#33
jigsaw o transparentin üzerine bide silkroad amblemi yapsan valla bulamadım 😄 herşey bitti userbarda bitek o resim kaldı.. =(
T
Tukumas ⭐ 18y
#34
başardımm ne kadar sevindiimi anlatamam 😄
- Resim Silinmiş.
T
TheOne ⭐ 19y
#35
çok güzel olmuş
T
Tukumas ⭐ 18y
#36
çok güzel olmuş

teşekkür ederim 🍺
B
BaSoryong ⭐ 18y
#37
Ellerine Sağlık Cok Güzel Olmuş 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: