Icerige atla
Extraloob

USA' dan Türkiye'ye tehdit niteliğinde mesaj!

· 24 Yanıt · 2.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
*
*Just4Fun ⭐ 17y
#21
Geçiniz,Türk-Amerikan dostluğu asla bozulmaz.
ABD Türkiye'yi asla tamamen karşısına almaz,alamaz. summer1: 😘


ABD ve Türkiye arasında bi dostlukmu var
Tamam var ama amerika sadece çıkarları için bizimle dost 🙄

Sonuna Kadar Aynen aynen 🤘
B
bcabbar ⭐ 16y
#22
Van münüt !

Bi van münüt deriz olur biter 😆
A
Adith ⭐ 18y
#23
Kara ordusu mu kalmış? 2 bombaya ülkenin yarısı gidiyor artık..

cool2:
S
#24
bknz: Alırsa ne olur ? ❓

hiç bişey olmaz

nasıl hiç birşey olmaz?? sen Türkiyeyi ne sanıyorsun? Hafife almamalısın
Anca bomba yerız kac km var arada araştır bakalım aradakı mesafeye yetısen 1 tane fuzemız varmı ? yada bıze aıt bı ucak fıı tarıhınden kalmıs f16larlamı dalıcan 😜 onlardada dost ucak teknlojısı var abd ucagına pılot duymeye bassa dahi bi işe yaramaz 🤔 çalışıp bu ulkeye katkı saglamadıkdan sonra One Mınut deriz anca bide biz savasa gırsek ıran yardım eder dıyolar iranın fuzelerı var tmm ama kac tane arastırın bakalım
kurtuluş savaşı yıllarında kötümser insanlarda aynen böyle konuşurlarmış ama savaşın sonucu nasıl bitmiş bilmiyorsan bir araştır 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: