Icerige atla
Extraloob

Ünlü Ressamların Resimleri

· 40 Yanıt · 5.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
Ray_jovan ⭐ 19y
#21
güzel resimler pek anlamam ama Very Happy
S
Sensei_ ⭐ 19y
#22
Shocked Shocked Shocked
wow süper
A
addIcFb ⭐ 19y
#23
hep aynı şekil insanlar popcorn
I
iCe_diVe ⭐ 19y
#24
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ ♥ Teşekkürler paylasimin icin ♥
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·.♥ XeSetrA
M
MaPaP4 ⭐ 19y
#25
tşkür hepsi brbiriden güzel Wink
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26

(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ ♥ Teşekkürler paylasimin icin ♥
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·.♥ XeSetrA


avatarı ayrı bir güzel mesajları ayrı güzel bir tarzın var Wink

ben hatunum desen harbiden inanırım Twisted Evil Mr. Green
M
mehmet125 ⭐ 19y
#27


(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ ♥ Teşekkürler paylasimin icin ♥
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·.♥ XeSetrA


avatarı ayrı bir güzel mesajları ayrı güzel bir tarzın var Wink

ben hatunum desen harbiden inanırım Twisted Evil Mr. Green

Evet hatun Very Happy Avatarda ki resmide yukardan ben çektim Laughing
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
Twisted Evil Mr. Green
L
Leet1 ⭐ 19y
#29
Çok Teşekkürler Wink
A
alpay29 ⭐ 19y
#30


böyle adamlara hayranlık duyuyorum nasıl çiziyorlar nasıl bi akıl nasıl bir hayal gücü inanılmaz Shocked


bende çizerim ki Rolling Eyes

netekim paşayı hatırlattın....
M
MoonLife ⭐ 19y
#31
ressamlar her zaman ilgili cemiştir ve cekmeyede devam ediyor
S
sfr ⭐ 19y
#32

böyle adamlara hayranlık duyuyorum nasıl çiziyorlar nasıl bi akıl nasıl bir hayal gücü inanılmaz 😱


bende çizerim ki 🙄


😄
Q
Quincey ⭐ 18y
#33
resim beceremiyorum zaten ilgilenmiyorumda (Kedi uzanamadığı ciğere pis der)
ama şunu nası yapıyolar hayranlık duyuyorum vall
L
Leo ⭐ 18y
#34
Bunları çizen adamlara ressam diyorlarsa ben çoktaaaaaaan ressam oldum bile..Bu ne ya bu resimleri mi beyeniyosunuz?
M
Midbroke ⭐ 18y
#35
Bunları çizen adamlara ressam diyorlarsa ben çoktaaaaaaan ressam oldum bile..Bu ne ya bu resimleri mi beyeniyosunuz?


İşin ustaları beğeniyor demek ki , sen beğenmesen de olur 😁 Gerçi bende beğenmiyorum ama 😆
R
Ram ⭐ 18y
#36
Vay be ne çizmişler ama.
S
Statuss ⭐ 18y
#37
paylaşım için sağol
A
Audrey ⭐ 19y
#38
resim dersimizde çizmek için aralarından bikaını sitede anket açıp seçicem cok sagol
S
screamadle OP ⭐ 19y
#39
Topic hortlamış xP
A
Audrey ⭐ 19y
#40
Topic hortlamış xP

😁 sende görüşünü sölermisin resim dersinde çzicemde bişeler başka yerdende olabilir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: