Icerige atla
Extraloob

Üniversite Kayıt Help

· 3 Replies · 760 views
B
Ben de OP ⭐ 17y
#1
Bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardım edin bir kaç sorum olacak üni. kayıt hakkında.
Yeni sistemde Kayıtlar nasıl olucak?
Online mi yoksa evimize kağıtmı gelicek?
2 yıllık üniversitelere diploma notu ilemi yoksa puan ilemi girilicek?

Teşekkürler ❤️
3 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
yerleştirildiğin kağıt geldikten sonra okuluna gideceksin orada sana otomasyon için şifre verirler ve ilk kayıt her zaman üniversitede canlı kanlı olur git bakalım öğrenci işleri nasıl işler öğren o ortam gibisi var mı ya koskoca ITU'de herkes profesor öğrenci işlerine gir mahmut abi hakkı abi ilkokul mezunu geçmişler bilgisayara mahmut abi bana bir transcript bassana diyorum 8 saatte basıyor artık kendim basıyordum kanki oluyorsun çünki gene aklıma geldi nasıl oluyorda 10bin kişilik ünide bir arkadaşını soktuğunda her görevli ahaha bu arkadaşın nereden diyorlar puahahahha direk seçiyorlar makara: nese:
B
Ben de OP ⭐ 17y
#3
yerleştirildiğin kağıt geldikten sonra okuluna gideceksin orada sana otomasyon için şifre verirler ve ilk kayıt her zaman üniversitede canlı kanlı olur git bakalım öğrenci işleri nasıl işler öğren o ortam gibisi var mı ya koskoca ITU'de herkes profesor öğrenci işlerine gir mahmut abi hakkı abi ilkokul mezunu geçmişler bilgisayara mahmut abi bana bir transcript bassana diyorum 8 saatte basıyor artık kendim basıyordum kanki oluyorsun çünki gene aklıma geldi nasıl oluyorda 10bin kişilik ünide bir arkadaşını soktuğunda her görevli ahaha bu arkadaşın nereden diyorlar puahahahha direk seçiyorlar makara: nese:

Bilgi için teşekkürler Okan abi ❤️
Ps: Anılarında müthiş maaşallah 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: