arkadaslar yeter burasının bir forum oldugunu unuttunuz galiba Evil or Very Mad Evil or Very Mad liblibi saygıdeger bir forum uyesi olarak sana kufur yakısmıyor Evil or Very Mad
küfür ettigimi hic bir yerde göremiyorum
arkadaslar yeter burasının bir forum oldugunu unuttunuz galiba Evil or Very Mad Evil or Very Mad liblibi saygıdeger bir forum uyesi olarak sana kufur yakısmıyor Evil or Very Mad
Hararetli hararetli bissürü tarışma olmuş yaw. Neyin kavgası veriliyor bu kadar anlamadım. ottomanethem i tanırım. Persia da tanıdığım en sağlam karakterli oyunculardan birisidir. DarkHero yu ise tanımıyorum. Dolayısıyla hakkında iyi kötü söyliycek sözüm yok. Darkla tek muhabbetimiz bizi guild wara çağırması ile oldu (Proletarya guldi) görüşmelerimiz sonucu onlar 9 kişi gelicekti (dediğine göre 9 str glv.) bizde 5 kişi gelicez ama tek şartımız yenilen global atıp yenilgisini kabul edicek dedik. Ve bu şartımızı kabul ettikleri takdirde akıl sınırları içerisindeki bütün şartlarını kabul edeceğimizi söyledik fakat guild wara kendileri çağırdığı halde sonradan vazgeçtiler. Aramızda geçen konuşmayı şöle özetliyim şimdi ss taramıyım.
The__Quila (T.Q.): biz istediğiniz zaman hazırız. tek şartımız yenilenin globalle bunu ilan etmesi. guildimiz yeni yanlış anlama sadece adımızı duyurmak için istiyoruz bunu.
T.Q. : yeterince kouştuk sanırım. bence daha fazla uzatmanın bi anlamı yok. eğer yiyosa iftar vakti dışında bi saat söyleyin yemiyosa iyi oyunlar dileyip bu sohbeti burda sonlandıralım.
DarkHero : İyi oyunlar....
DarkHero bu söylediklerimin yalan olduğunu söyleyebilirsen ss de ekliyebilirm.
Bu diyaloğu buraya aktarırken amacım darkheroyu ya da guildini küçük düşürmek ya da hava yapmak falan değil kmse yanlış anlamasın. Amacım oyunda farklı olup forum sitelerine geçince aslan kesilmeyelim. Tek dileğim bu. Osmanlılar guildinin avukatlığını yapacak değilim. İtirazları varsa gelir söylerler. Ama ordaki birçok arkadaşı tanırım. Özellikle de ottomanethem persia da tanışacağınız en iyi insanlardan birisidir. DarkHero senden tek ricam daha dikkatli ol. Serverda birsürü hakareti hakeden insanlar var. Bu konuda sana sonuna kadar katılıyorum. Ama emin ol ki ottomanethem bunların en sonuncusudur. Guildinize başarılar dilerim. İ yi oyunlar...
Harbiden de çoluk çocuk lafları bunlar ...
Nukerlerin Hastasıyım DarkHero yu kesmekte ustayım
Adam 69 lvl nuker ben 65 eziyom lol ü heh eh eheh
yaw bu dark hero kadar yalancı düzanbaz onu kestigimi inkar ediyo keşke videoya alsaydım bide bana sübyan filan demiş koçum o gün orda seni keserken yanımda 1 ton insan wardı onlara sor bakıyım haklsın arada sende beni kesiyodun bunu inkar etmiyom sen gerçekleri inkar ediyosun sen adam olsan erkek gibi çıkar kesti dersin bi oyun için bu kadar mızlaman gerek yok tamm ben seni kesemedim haklısın yeter ki mızlama ama orda o gün herkez şahidim kafamdan uyduruyomuşum pehhhhhh ne adamsın yaw oyun için bukadar yalan edilir mi ya sakın unutma sonuçta bi oyun bu kadar mızlamaya yalanatmaya saga sola laf atmaya gerek yok extraokk
sen dewam et kas çarını bügün kapışak lvl larımız eşit olsun kapışalım o gün inkar edemiceksin headbang2ft9 headbang2ft9
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap