Icerige atla
Extraloob

UniqueKillaz

· 40 Yanıt · 4.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
L
LibLibi ⭐ 19y
#21

arkadaslar yeter burasının bir forum oldugunu unuttunuz galiba Evil or Very Mad Evil or Very Mad liblibi saygıdeger bir forum uyesi olarak sana kufur yakısmıyor Evil or Very Mad


küfür ettigimi hic bir yerde göremiyorum
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#22
Ulan açtığım konuya gelip salak salak mesajlar atan sizsiniz . Burda ottomanethemle yaptıgım pvpyi anlatmadım ben , guildimi tanıttım .Hem suçlu hem güçlü şuna bak ya . Medeniyet görmediğin attığın mesajlardan belli . Eğer admin seni banlamassa Allahından bul !!!
L
LibLibi ⭐ 19y
#23
Evil or Very Mad
Z
Zardock ⭐ 19y
#24
acıkcası bunu bende yakıstıramadım liblibi editlersen daha ıyı olur bence sonucta oyun bu mıllet kafa dagıtmak ıcın oynuyo bu oyunu tartısıp kendını germek ıcın değil
L
LibLibi ⭐ 19y
#25
kusura bakmyain arkadasLar bir anLik öfke Rolling Eyes

bu adamLa muhatabba oLdum ve forumu kirLetigim icin özür diLerim.com Evil or Very Mad
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#26
Edit.
Bot kullandığım verdiğim ss de ortaya çıkmış daha fazla görünmesin zaten gören gördü.
L
LibLibi ⭐ 19y
#27
aLLahindan buL kardesim
böyLe Screenshotu bende yaaprim vallaha arkima derim böyle böyle olm sen kinderden cikmissin ya o Serverin iLk Saniyesinden buyana ordayim herkez biLir beni ve bu iki adamida tanimiyordum vallaha burda tanidim ...
serverin babayigitLeri desin bakem bu LafLAri heeeeeeeeee
OSKIJEN flaan buraya takiLiyo bide ona sor ayni Serverde kastik sonuta demi daaaaaaaaaaaark Wink
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#28
Kardeş ben Allah a inanırım ve Allahtan korkarım kimseye iftira etmem .Bana isteyen inanır isteyen inanmaz ama Kuran üzerine yemin ederim Fujiyo adlı kişi sadece bizim uniondan bir elemandır .Onun dışında bi arkadaşlığımız olmadığı gibi kimseyi ayara getirip de iftira attırmak aklıma bile gelmedi .Yanlız orda çok doğru bi cümle kullandı ''Extraloob un da gözünü boyadı '' dedi ve aynen de öyle oluyor .
L
LibLibi ⭐ 19y
#29
ya oLm senin istedgn ne uyari aLacagimi biLe biLe sana cvp yazdim miLletin gözünü boyamismisim lan öyLeyse kim bu herife inaniyorsa karsima gecsin yemin ederimki Siteye hic bir defa girmem yemin ederim buna aLLah sahidim oLsun -.-
ya oooof oLm seni cok pisman edecem cok gördügüm yerde pk oLacam SSde buraya atacam.com!
anca ozaman rahatLican sen seni kiniyorum kardesim kiniyorum
L
LibLibi ⭐ 19y
#30
he bu Serverde oynamis OLan oskijen kardesim ( baba charLardan biri ondaydi) ...
aynisi bu adam desin Sroyu birakmassam Serefsizim!
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#31
Sayenizde açtığım konu tam bi trajediye döndü. Çok tşkür ederim...
T
The__Quila ⭐ 19y
#32
Hararetli hararetli bissürü tarışma olmuş yaw. Neyin kavgası veriliyor bu kadar anlamadım. ottomanethem i tanırım. Persia da tanıdığım en sağlam karakterli oyunculardan birisidir. DarkHero yu ise tanımıyorum. Dolayısıyla hakkında iyi kötü söyliycek sözüm yok. Darkla tek muhabbetimiz bizi guild wara çağırması ile oldu (Proletarya guldi) görüşmelerimiz sonucu onlar 9 kişi gelicekti (dediğine göre 9 str glv.) bizde 5 kişi gelicez ama tek şartımız yenilen global atıp yenilgisini kabul edicek dedik. Ve bu şartımızı kabul ettikleri takdirde akıl sınırları içerisindeki bütün şartlarını kabul edeceğimizi söyledik fakat guild wara kendileri çağırdığı halde sonradan vazgeçtiler. Aramızda geçen konuşmayı şöle özetliyim şimdi ss taramıyım.
The__Quila (T.Q.): biz istediğiniz zaman hazırız. tek şartımız yenilenin globalle bunu ilan etmesi. guildimiz yeni yanlış anlama sadece adımızı duyurmak için istiyoruz bunu.
T.Q. : yeterince kouştuk sanırım. bence daha fazla uzatmanın bi anlamı yok. eğer yiyosa iftar vakti dışında bi saat söyleyin yemiyosa iyi oyunlar dileyip bu sohbeti burda sonlandıralım.
DarkHero : İyi oyunlar....

DarkHero bu söylediklerimin yalan olduğunu söyleyebilirsen ss de ekliyebilirm.
Bu diyaloğu buraya aktarırken amacım darkheroyu ya da guildini küçük düşürmek ya da hava yapmak falan değil kmse yanlış anlamasın. Amacım oyunda farklı olup forum sitelerine geçince aslan kesilmeyelim. Tek dileğim bu. Osmanlılar guildinin avukatlığını yapacak değilim. İtirazları varsa gelir söylerler. Ama ordaki birçok arkadaşı tanırım. Özellikle de ottomanethem persia da tanışacağınız en iyi insanlardan birisidir. DarkHero senden tek ricam daha dikkatli ol. Serverda birsürü hakareti hakeden insanlar var. Bu konuda sana sonuna kadar katılıyorum. Ama emin ol ki ottomanethem bunların en sonuncusudur. Guildinize başarılar dilerim. İ yi oyunlar...
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#33

Hararetli hararetli bissürü tarışma olmuş yaw. Neyin kavgası veriliyor bu kadar anlamadım. ottomanethem i tanırım. Persia da tanıdığım en sağlam karakterli oyunculardan birisidir. DarkHero yu ise tanımıyorum. Dolayısıyla hakkında iyi kötü söyliycek sözüm yok. Darkla tek muhabbetimiz bizi guild wara çağırması ile oldu (Proletarya guldi) görüşmelerimiz sonucu onlar 9 kişi gelicekti (dediğine göre 9 str glv.) bizde 5 kişi gelicez ama tek şartımız yenilen global atıp yenilgisini kabul edicek dedik. Ve bu şartımızı kabul ettikleri takdirde akıl sınırları içerisindeki bütün şartlarını kabul edeceğimizi söyledik fakat guild wara kendileri çağırdığı halde sonradan vazgeçtiler. Aramızda geçen konuşmayı şöle özetliyim şimdi ss taramıyım.
The__Quila (T.Q.): biz istediğiniz zaman hazırız. tek şartımız yenilenin globalle bunu ilan etmesi. guildimiz yeni yanlış anlama sadece adımızı duyurmak için istiyoruz bunu.
T.Q. : yeterince kouştuk sanırım. bence daha fazla uzatmanın bi anlamı yok. eğer yiyosa iftar vakti dışında bi saat söyleyin yemiyosa iyi oyunlar dileyip bu sohbeti burda sonlandıralım.
DarkHero : İyi oyunlar....

DarkHero bu söylediklerimin yalan olduğunu söyleyebilirsen ss de ekliyebilirm.
Bu diyaloğu buraya aktarırken amacım darkheroyu ya da guildini küçük düşürmek ya da hava yapmak falan değil kmse yanlış anlamasın. Amacım oyunda farklı olup forum sitelerine geçince aslan kesilmeyelim. Tek dileğim bu. Osmanlılar guildinin avukatlığını yapacak değilim. İtirazları varsa gelir söylerler. Ama ordaki birçok arkadaşı tanırım. Özellikle de ottomanethem persia da tanışacağınız en iyi insanlardan birisidir. DarkHero senden tek ricam daha dikkatli ol. Serverda birsürü hakareti hakeden insanlar var. Bu konuda sana sonuna kadar katılıyorum. Ama emin ol ki ottomanethem bunların en sonuncusudur. Guildinize başarılar dilerim. İ yi oyunlar...

güzel kardeşim bişeyi inkar ettiğim yok evet orda guild war yapalım dedim ama sen tuttun illa yenilen global atacak dedin bende onu kabul etmedim .bizim istediğimiz sadece eğlence için yapılacak bir guild war dı .kimsenin globalden reklamını yapmak için değil.

Bu arada ottoman etheme gelince bu kişi bir şizofrenidir.Olmayan şeyleri beyninde canlandırıp böyle yorumlar yazmakta.Bi insanın kişiliği başka insanlarla diyaloğundan belli olur. Şunun attığı mesaja bakan herkes de karaktersiz biri oldugunu anlayabilir.1 ihtimal daha var oda sübyan olma ihtimali , eğer bebeyse ne dediğini bilmez konuşur öyle o zman çoluk çocukla muhabbet ettiğim içinde ben kendimden ve yaşımdan utanırım.


Nukerlerin Hastasıyım DarkHero yu kesmekte ustayım


Adam 69 lvl nuker ben 65 eziyom lol ü heh eh eheh
Harbiden de çoluk çocuk lafları bunlar ...
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#34
Edit
J
Jigsaw ⭐ 19y
#35
DarkHero etmiş olduğu ağır küfürlerden dolayı forumdan uzaklaştırılmıştır. LibLibi de hakaret ettiği için dün uyarı aldı zaten.
L
LibLibi ⭐ 19y
#36
kimin ne maL oLdugu kanitLandigi icin artik kimsenin yorum yazmamasi en iisidir Wink
O
#37
yaw bu dark hero kadar yalancı düzanbaz onu kestigimi inkar ediyo keşke videoya alsaydım bide bana sübyan filan demiş koçum o gün orda seni keserken yanımda 1 ton insan wardı onlara sor bakıyım haklsın arada sende beni kesiyodun bunu inkar etmiyom sen gerçekleri inkar ediyosun sen adam olsan erkek gibi çıkar kesti dersin bi oyun için bu kadar mızlaman gerek yok tamm ben seni kesemedim haklısın yeter ki mızlama ama orda o gün herkez şahidim kafamdan uyduruyomuşum pehhhhhh ne adamsın yaw oyun için bukadar yalan edilir mi ya sakın unutma sonuçta bi oyun bu kadar mızlamaya yalanatmaya saga sola laf atmaya gerek yok extraokk
sen dewam et kas çarını bügün kapışak lvl larımız eşit olsun kapışalım o gün inkar edemiceksin headbang2ft9 headbang2ft9
L
#38

yaw bu dark hero kadar yalancı düzanbaz onu kestigimi inkar ediyo keşke videoya alsaydım bide bana sübyan filan demiş koçum o gün orda seni keserken yanımda 1 ton insan wardı onlara sor bakıyım haklsın arada sende beni kesiyodun bunu inkar etmiyom sen gerçekleri inkar ediyosun sen adam olsan erkek gibi çıkar kesti dersin bi oyun için bu kadar mızlaman gerek yok tamm ben seni kesemedim haklısın yeter ki mızlama ama orda o gün herkez şahidim kafamdan uyduruyomuşum pehhhhhh ne adamsın yaw oyun için bukadar yalan edilir mi ya sakın unutma sonuçta bi oyun bu kadar mızlamaya yalanatmaya saga sola laf atmaya gerek yok extraokk
sen dewam et kas çarını bügün kapışak lvl larımız eşit olsun kapışalım o gün inkar edemiceksin headbang2ft9 headbang2ft9

Yalan yok potum bitmişti öldürdün .Potu olmasa 80 lvl adamı bile alırım ben . Doğruları söyle Hotandan pot alıp geldikten sonra bir kez olsun yatırabildin mi ?
L
#39
Rica etsem yetkisi olan biri bu konuyu külliyen silebilir mi? Bu guildim için kötü bir tanıtım oldu ve bunun daha fazla devam etmesini istemiyorum. Ettiğim küfürler için herkesten özür dilerim ama benim yerimde birbaşkası olsa aynı şeyi yapardı.Burda en fazla küfür ederek sinirimi çıkarabildim. Çünkü burası online bi ortam gerçek hayatta karşıma geçip senin bac.... nı bilmem napıyım diyen birine bende küfür ederek karşılık vermem, ya dayak yeriz ya dayak atarız Mr. Green Ve son olarak Liblibi ye karşı bir kinim yok hatta barışmıştık en son Mr. Green Bi anlık sinirle ikimizde kendimizi kaybettik .
C
Cynosure ⭐ 19y
#40
darkhero yu ben tanıyorum o kimseye iftira etmez dark ben ktm_1905

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: