kasmaya başlayalı 1 hf oldu daha.
- Resim Silinmiş.
Uploaded with ImageShack.us
ufak bi farmın ardından kasmaya başladık..
· 11 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
Hayırlı Olsun.
110 Olman Dileğiyle 😘
110 Olman Dileğiyle 😘
Hayırlı Olsun.
110 Olman Dileğiyle 😘
hayırlı olsn
tşk ederim. sağolun. 110 glav vardı takas yazdım foruma kimseden ses çıkmadı. dedim açayım bi wiz. 1 ay sp kastık 1m100 k ile başladık işte. inş en kısa zamanda 110 oluruz
Hayırlı Olsun.
110 Olman Dileğiyle 😘
tşk ederim sağol
Hayırlı Olsun.
110 Olman Dileğiyle 😘
İnş. 110 u Görürsün 😉
Hayırlı Olsun.
110 Olman Dileğiyle 😘
tşk arkadaşlar sağolun.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap