Icerige atla
Extraloob

U18'deki Rekabet!

· 13 Yanıt · 1.3K görüntüleme
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#1
Gençlik geliştirme ligi altında oynanacak olan u-18 ligi haftasonu başlıyor.Göztepe'miz ilk hafta Gürsel Aksel'de kskyi konuk edecek.Maç Pazar günü saat 13:00'da başlayacak.

Ve Ezeli Rekabet U18'de de karşınızda.. Sanırım U18 de rekor seyirci olacak 🤤 Sabırsızlıkla O Günü bekliyorum..

İzmirin Karşısı ve Gerçek İzmir Taraftarı Toplanıcak ..

13 Yanıt
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#2
Ohannes umarım ortalık karışmaz 😜
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#3
Ohannes umarım ortalık karışmaz :P


İzmirin Karşısı ve Gerçek İzmir Taraftarı Toplanıcak olay çıkmaması imkansız gibi 🙄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#4
Ohannes umarım ortalık karışmaz :P


İzmirin Karşısı ve Gerçek İzmir Taraftarı Toplanıcak olay çıkmaması imkansız gibi 🙄



Olaylarda kazanan yok ama kaybeden hep Türk futbolu. 🙄
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#5
Ohannes umarım ortalık karışmaz :P


İzmirin Karşısı ve Gerçek İzmir Taraftarı Toplanıcak olay çıkmaması imkansız gibi 🙄



Olaylarda kazanan yok ama kaybeden hep Türk futbolu. 🙄


Kimse maça olay çıkarmak için gitmiyo fakat olay çıkıcağını bilen göztepeliler gidenlerin ksklılar tarafından dövülmesini izlememek için gidecektir.
Q
Quattro ⭐ 19y
#6
Uvvv süper maç kesin olay var....
P
PHR34|< ⭐ 18y
#7
Ohannes umarım ortalık karışmaz :P


İzmirin Karşısı ve Gerçek İzmir Taraftarı Toplanıcak olay çıkmaması imkansız gibi 🙄


Buyuk İhtimalle Olay Çıkar

Küçük Bi İhtimalde Olsa Kan Çıkar

Aklı Olan Macı Uzaktan İzler 😆 😆
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#8
Ohannes umarım ortalık karışmaz :P


İzmirin Karşısı ve Gerçek İzmir Taraftarı Toplanıcak olay çıkmaması imkansız gibi 🙄


Buyuk İhtimalle Olay Çıkar

Küçük Bi İhtimalde Olsa Kan Çıkar

Aklı Olan Macı Uzaktan İzler 😆 😆


Uzaktan İzlemek Korkaklık demektir. Zaten Uzaktan izleyeceksem U18 maçında ne işim var 😜
O
Old School ⭐ 19y
#9
Garanti olay var.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#10
Maça gidenler artık anlatırlar burdan neler bittiğini 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#11
Maça gidenler artık anlatırlar burdan neler bittiğini :P


Bu laf banamıydı 🤝

Maçtan Sonra Buradayım Allah izin Verirse 😈
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#12
Maça gidenler artık anlatırlar burdan neler bittiğini :P


Bu laf banamıydı 🤝

Maçtan Sonra Buradayım Allah izin Verirse 😈


Sen dalma olay çıkarsa uzaktan resim falan çekte buraya koyarsın bizde olayların içindeyiz havası verirsin 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#13
Arkadaştan aldığım bir bilgiye göre maça daha 4 saat olmasına rağmen süper bir kalabalık varmış

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: