Icerige atla
Extraloob

txt dosyasını nereden açıcam

· 3 Yanıt · 1.2K görüntüleme
O
ozan160 OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar txt dosyasını nereden açıcam txt dosyasını nasıl açıcamı bilmiyorum nereden açıldığınıda bilmiyorum lütfen bilen varsa söylüyebilirmi?
3 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
başlat >>> çalıştır >>> notepad yaz

senin dosyayı açılan dosyaya sürükle bırak 😉
O
ozan160 OP ⭐ 19y
#3
yaw bumuydu bu not defteri deilmi yaf 😁 bende çok zor bişi zannetmiştim 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: