arkadaşlar txt dosyasını nereden açıcam txt dosyasını nasıl açıcamı bilmiyorum nereden açıldığınıda bilmiyorum lütfen bilen varsa söylüyebilirmi?
txt dosyasını nereden açıcam
· 3 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
başlat >>> çalıştır >>> notepad yaz
senin dosyayı açılan dosyaya sürükle bırak 😉
senin dosyayı açılan dosyaya sürükle bırak 😉
yaw bumuydu bu not defteri deilmi yaf 😁 bende çok zor bişi zannetmiştim 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap