Icerige atla
Extraloob

Twilight

· 6 Yanıt · 2.0K görüntüleme
E
Extrovert OP ⭐ 18y
#1

buda trailer
http://www.youtube.com/watch?v=xBvOhfL4mYw

çok süper film şiddetle tavsiye ediyorum kitabıda var ben okumadım ama filmi harika sanırım bu yaz 2. filmide çıkacak
6 Yanıt
S
Stephanos ⭐ 19y
#2
Evet Twilight ın bir fanıyım
Yaz ın 2.filmi çıkıcak devamı olarak
Ama adı New Moon ( Yeni Ay ) olucak
B
Beijo ⭐ 19y
#3
2 kere üst üste izlediğimi biliyorum cidden süper bir film...
E
Extrovert OP ⭐ 18y
#4
ben dvdrip indirmiştim bazı sahneler çok karanlıktı şimdi dvd indirip izlicem
B
Baha i ⭐ 18y
#5
Çok hos fantastik film
C
Castiela ⭐ 18y
#6
harikulade bir film izlemeyenler kesin izlesinler...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: