fenerbahçeliler sadece 1 tane güzel transfer yaptığı için herkez dos santosa vermiş. galatasaray bir sürü güzel transfer yaptığı için bütün oyunculara dağılmış 😜
Çok güzel bir transfer kesinlikle ancak kimse şunu inkar etmesin bu sezon transferin en başarılı takımı Galatasaray'dır.Keita'dır,Elano'dur o farketmez.
Fenerbahçeli arkadaşlar her zamanki gibi kendi takımlarının her konuda en iyi olduğunu sanıyorlar.Ama biraz gözlerinizi açın ve gerçekleri görün. 😉
ya sizi anlamıyorum ne zaman objektif olacaksınız? bu yıl şampiyon kim olur anketinde herkes tuttuğu takıma, en iyi transfer kim anketinde herkes takımının oyuncusuna verir cart curt. bunu da yapan fenerliler. lütfen şu bakış açınızı değiştirin.