Doktorlar, öğretmenler ve çevremden aynı sözleri işittim. Asla aşı olmayacağım okulda habersiz yaparlarsa anında arazi olacağım 😜
Türkiye Kobay Olacak!
· 25 Replies · 3.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
"Türkiye'de 23.000 Kişiye hastalık bulaşacak ve 900 ü ölecek" lafını duyduktan sonra domuz gribinden korkmaya başlamıştım.
Bu korkumu 2 kat daha attırdı,sen ne kadar domuz gribinden korunmaya çalışsanda,kurtuluşun yok;Deneme tahtasısın.
Ama şuunda unutmamak gerek Burası Türkiye (!)
Bu korkumu 2 kat daha attırdı,sen ne kadar domuz gribinden korunmaya çalışsanda,kurtuluşun yok;Deneme tahtasısın.
Ama şuunda unutmamak gerek Burası Türkiye (!)
M
MrCrossover
⭐ 17y
"Türkiye'de 23.000 Kişiye hastalık bulaşacak ve 900 ü ölecek" lafını duyduktan sonra domuz gribinden korkmaya başlamıştım.
Bu korkumu 2 kat daha attırdı,sen ne kadar domuz gribinden korunmaya çalışsanda,kurtuluşun yok;Deneme tahtasısın.
Ama şuunda unutmamak gerek Burası Türkiye (!)
yahu bu kadar neden abartiliyor bu domuz gribi anlamiyorum , domuz gribinn gobeginde amerikada daha liselere 2 kagittan baska bisi dagitmadilar , eger engellemek istiyorlarsa , butunokullarin her yerine sanitzer koyacaklar ogrenciler saatte bir ellerini dezenfekte edecek , hos okullarda pic ederler o sanitzerleri ama bir yolunu bulacaklar yani .
Tek çözüm ; bol bol elleri yıkamak.
Log in to write a reply.
Log In