Icerige atla
Extraloob

Türkiye Kobay Olacak!

· 25 Replies · 3.8K views · Page 2 / 2
Replies
R
Rhea ⭐ 19y
#21
Doktorlar, öğretmenler ve çevremden aynı sözleri işittim. Asla aşı olmayacağım okulda habersiz yaparlarsa anında arazi olacağım 😜
J
Josephine ⭐ 17y
#22
"Türkiye'de 23.000 Kişiye hastalık bulaşacak ve 900 ü ölecek" lafını duyduktan sonra domuz gribinden korkmaya başlamıştım.

Bu korkumu 2 kat daha attırdı,sen ne kadar domuz gribinden korunmaya çalışsanda,kurtuluşun yok;Deneme tahtasısın.

Ama şuunda unutmamak gerek Burası Türkiye (!)
M
#23
"Türkiye'de 23.000 Kişiye hastalık bulaşacak ve 900 ü ölecek" lafını duyduktan sonra domuz gribinden korkmaya başlamıştım.

Bu korkumu 2 kat daha attırdı,sen ne kadar domuz gribinden korunmaya çalışsanda,kurtuluşun yok;Deneme tahtasısın.

Ama şuunda unutmamak gerek Burası Türkiye (!)
E
Espio ⭐ 19y
#24
yahu bu kadar neden abartiliyor bu domuz gribi anlamiyorum , domuz gribinn gobeginde amerikada daha liselere 2 kagittan baska bisi dagitmadilar , eger engellemek istiyorlarsa , butunokullarin her yerine sanitzer koyacaklar ogrenciler saatte bir ellerini dezenfekte edecek , hos okullarda pic ederler o sanitzerleri ama bir yolunu bulacaklar yani .
R
Rhea ⭐ 19y
#25
Tek çözüm ; bol bol elleri yıkamak.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: