Tamamen post kasmak için açılmış onlarca gereksiz topicden biri.(Başlık mı demeliydim ❗ )
Benim Post Kasmka diye bir düşüncem yok.
Eğer Post kasmak isteseydim üye olduğum 1 seneyi askın zaman diliminde 405 tane msj deil 4500 tane msj olurdu ..
Ben Gereksiz Konular Acmıyorum Tüm Forumu İncelersen anlarsın..
Gereksiz Yargılamaya Gerek Yok..
Burası Off Topic Bölümü [Adı Üstünde Off Topic]