Icerige atla
Extraloob

TurkBirDev2017 / Bütün Türklerin İzlemesi Gerek !

· 20 Replies · 1.4K views
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar Video İzlediğimde Derin Düşünceler İçine Girdim 😊 Kesinlikle İzleyip Yorumlarınızı Yazmanızı İstiyorum..!

➡️ TurkBirDev
Special thx to Flexi
20 Replies
W
#2
12 dk sonra yorumumu yazcam 😄
S
Starware ⭐ 18y
#3
Güzel Paylaşım Bnde Derin Düşünceler İçinde Kaldım ^^
W
#4
Böyle bir durumun avantajları kadar dezavantajları da olacaktır.Ayrıca global çapta bir birlik avrupa ülkelerinin , Rusyanın ve Amerika Birleşik devletlerinin işine gelmez.Türklerin eski güçlerine kavuşmasını Türkler dışında hiç kimse istemez.İzin verilebilecek bir durum deil!!!Ayrıca Rusya Fedarasyonundan ayrılan Türk devletleri üzerinde Rusya , ilerde hak iddaa edebilir!!!
Ne diyelim hayırlısı olsun!!!
C
#5
Süper yaa 😉
T
Torquel ⭐ 19y
#6
Mümkün olabiliceğini sanmıyorum.En azından bizim ömrümüz yetmez.Başımızdakiler at gözlüğü takmış gibi sadece önlerini göruyor.
A
alpay29 ⭐ 19y
#7
Mümkün olabiliceğini sanmıyorum.En azından bizim ömrümüz yetmez.Başımızdakiler at gözlüğü takmış gibi sadece önlerini göruyor.


doğru söze ne denir.....
AB diye diye uçuruma gidiyoruz.....
M
Macro ⭐ 19y
#8
Fikir çok güzel ama şu detaylara dikkat


KOnuşmada söylenen
Oylarla bu fikri gerçekleştirebilecekleri desteklemek
Sonra resim geliyor (( Doğu perinçek ))
ondan sonra bişiler oluyor onlar önemli değil daha sonra bi yerde olan konuşma gösteriliyor.
konuşan isimlere dikkat

Mehmet PERİNÇEK
Suna AKINGEN
Fatma SARIKAYA
Metin GENÇ


Fikir güzeldir fakat Video bir parti prograpandasıdır kaldırılmasını rica ediyorum
X
XianHun ⭐ 18y
#9
Böyle bir durumun avantajları kadar dezavantajları da olacaktır.Ayrıca global çapta bir birlik avrupa ülkelerinin , Rusyanın ve Amerika Birleşik devletlerinin işine gelmez.Türklerin eski güçlerine kavuşmasını Türkler dışında hiç kimse istemez.İzin verilebilecek bir durum deil!!!Ayrıca Rusya Fedarasyonundan ayrılan Türk devletleri üzerinde Rusya , ilerde hak iddaa edebilir!!!
Ne diyelim hayırlısı olsun!!!



ya kardeş sen Türk müsün deilmisin resmen avrupanın köpeğisin izin vermezler diosun
W
#10
Böyle bir durumun avantajları kadar dezavantajları da olacaktır.Ayrıca global çapta bir birlik avrupa ülkelerinin , Rusyanın ve Amerika Birleşik devletlerinin işine gelmez.Türklerin eski güçlerine kavuşmasını Türkler dışında hiç kimse istemez.İzin verilebilecek bir durum deil!!!Ayrıca Rusya Fedarasyonundan ayrılan Türk devletleri üzerinde Rusya , ilerde hak iddaa edebilir!!!
Ne diyelim hayırlısı olsun!!!



ya kardeş sen Türk müsün deilmisin resmen avrupanın köpeğisin izin vermezler diosun



Ben post'umda gerçekleri belirttim.Ben türkiye cumhuriyeti için elimden gelecek herşeyi yapmaya hazır bir TÜrk genciyim lakin bu alanda doğruları konuşmak daa ii olur.Neyse senin aldığın terbiye bir Türk'e ''avrupanın köpeği'' demeye yetiyorsa o sana kalmış lakin burda , forum ortamında soylediklerinden o kadar onemli olmasa da normall yaşamda çok önemlidir ve boyle hakaretler sadece seni küçük düşürür!!!
T
turk_mafya ⭐ 19y
#11
Fikir çok güzel ama şu detaylara dikkat


KOnuşmada söylenen
Oylarla bu fikri gerçekleştirebilecekleri desteklemek
Sonra resim geliyor (( Doğu perinçek ))
ondan sonra bişiler oluyor onlar önemli değil daha sonra bi yerde olan konuşma gösteriliyor.
konuşan isimlere dikkat

Mehmet PERİNÇEK
Suna AKINGEN
Fatma SARIKAYA
Metin GENÇ


Fikir güzeldir fakat Video bir parti prograpandasıdır kaldırılmasını rica ediyorum




aynen sana katılıyorum tamamen partı propagandası seklınde hazırlanmıs turkluk duygularımız somurulmek ıstenmıs tır konusma yapan kısılerın ısımlerınede bakıldıgında turklugun destanı olan ergenekon ısmını kullanan teror orgutu mensuplarıdır bunlar sadece perıncege oy kazandırabılmek adına yapılan sıyası oyunlardan baska bısey deıldır ornegın perıncegın yurt dısında ermenı soykırımını tanıyan bır ulkede eylem yapması vede bunun sonucu olarakta goz altına alınması sadece oyun ve goz boyamak..... ama bır turk bırlıgı sart cunku turkun turkten baska dostu yok bunuda yakın tarıhımızde gorduk arkadaslar ama tv de ızledım basbakan kafkas bırlıgınden soz edıyordu bugun ınsallah olur bızım gelecegımız ıcın gereklı .... hayalımız bu rehber kur´an hedef turan
M
#12
Çok güzel hazırlanmış bir video, içeriğindeki siyasi kimliklerden ziyade neticesi önemlidir ve aktarmak istediği şeylerden biri çok hoşuma gitti: Neden birlik olamıyoruz?

Cevap: herkes bunun bir ütopya, olamaz, edemez, izin verilmez gibi düşündüğümüz için.
Evet hepimiz böyle düşünüyoruz çünkü gerçek diye aksedilenler yıllardır beynimizi yıkayan komplo teori uzmanları.

Rusyanın Gürcistana saldırabileceğini komploculara söyleseniz sizi yerin dibine sokarlardı eminim.

Olur kardeşim olur, sen yeterki birleşmek iste...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#13
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !
A
alpay29 ⭐ 19y
#14
kim hazırladı ise eline diline sağlık burada önemli olan bu düşünceyi gerçekleştirebilmektir..siyasi görüş önemli değil önemli olan birliktelik.. elini uzat bak kaç parmak birbirine eşit ama birleşme noktaları var bilekte birleşiyor...amacı Türk birliği ise İnşallah olur Tabi Türkiyeyi Türk olanların yönettiğnde....
W
#15
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !


Kimsenin birbiriyle atıştığı yok arkadaş bana ''avrupanın köpeğisin , türkmüsün sen?'' gibi hakaretlerde bulunuyo bende ayıp oluyo diyorum burda suçlu olan ben mi oldum?
M
Macro ⭐ 19y
#16
Ya yapmayın Allah Aşkına Türklük duygularınızı sömürerek party propagandası yapılıyor adeta kafanızın altına yerleşti bile doğu perinçek ve Birleşmiş Türki Cumhuriyetler vesaire vesaire
X
XianHun ⭐ 18y
#17
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !


Kimsenin birbiriyle atıştığı yok arkadaş bana ''avrupanın köpeğisin , türkmüsün sen?'' gibi hakaretlerde bulunuyo bende ayıp oluyo diyorum burda suçlu olan ben mi oldum?



ya kardeşin sen ''avrupa izin vermez'' diyorsun sonra gelip benim lafımı carpitiosun
W
#18
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !


Kimsenin birbiriyle atıştığı yok arkadaş bana ''avrupanın köpeğisin , türkmüsün sen?'' gibi hakaretlerde bulunuyo bende ayıp oluyo diyorum burda suçlu olan ben mi oldum?



ya kardeşin sen ''avrupa izin vermez'' diyorsun sonra gelip benim lafımı carpitiosun


Evet dogruları konuşuyorum nato , abd ya da Ruslar bu üç oluşumdan biri yada birkaçı Bir türk ittifakının oluşmasını engeller.Yani ben istemezmiyim tabi ki isterim ama rogrular bunlar.Bu benim düşüncem senin bunun üzerinde yorum yapmaya yahut bana hakaret etmeye hakkın yok!!!
Yapmaya çalıştığım polemik yaratman deil lakin bana ''Avrupa'nın köpeği'' demen çok büyük saygısızlık!!!
W
#19
Bu arada Fransa başkanı Rusya'Da gorusmelerden olumlu sonuç aldı lakin saakaşvili düşürülecek gibi geliyor bana!!!
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#20
Paylaşım için Teşekkürler...
Special thx to Flexi

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: