Arkadaşlar Video İzlediğimde Derin Düşünceler İçine Girdim 😊 Kesinlikle İzleyip Yorumlarınızı Yazmanızı İstiyorum..!
➡️ TurkBirDev
Special thx to Flexi
Special thx to FlexiMümkün olabiliceğini sanmıyorum.En azından bizim ömrümüz yetmez.Başımızdakiler at gözlüğü takmış gibi sadece önlerini göruyor.
Böyle bir durumun avantajları kadar dezavantajları da olacaktır.Ayrıca global çapta bir birlik avrupa ülkelerinin , Rusyanın ve Amerika Birleşik devletlerinin işine gelmez.Türklerin eski güçlerine kavuşmasını Türkler dışında hiç kimse istemez.İzin verilebilecek bir durum deil!!!Ayrıca Rusya Fedarasyonundan ayrılan Türk devletleri üzerinde Rusya , ilerde hak iddaa edebilir!!!
Ne diyelim hayırlısı olsun!!!
Böyle bir durumun avantajları kadar dezavantajları da olacaktır.Ayrıca global çapta bir birlik avrupa ülkelerinin , Rusyanın ve Amerika Birleşik devletlerinin işine gelmez.Türklerin eski güçlerine kavuşmasını Türkler dışında hiç kimse istemez.İzin verilebilecek bir durum deil!!!Ayrıca Rusya Fedarasyonundan ayrılan Türk devletleri üzerinde Rusya , ilerde hak iddaa edebilir!!!
Ne diyelim hayırlısı olsun!!!
ya kardeş sen Türk müsün deilmisin resmen avrupanın köpeğisin izin vermezler diosun
Fikir çok güzel ama şu detaylara dikkat
KOnuşmada söylenen
Oylarla bu fikri gerçekleştirebilecekleri desteklemek
Sonra resim geliyor (( Doğu perinçek ))
ondan sonra bişiler oluyor onlar önemli değil daha sonra bi yerde olan konuşma gösteriliyor.
konuşan isimlere dikkat
Mehmet PERİNÇEK
Suna AKINGEN
Fatma SARIKAYA
Metin GENÇ
Fikir güzeldir fakat Video bir parti prograpandasıdır kaldırılmasını rica ediyorum
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !
Kimsenin birbiriyle atıştığı yok arkadaş bana ''avrupanın köpeğisin , türkmüsün sen?'' gibi hakaretlerde bulunuyo bende ayıp oluyo diyorum burda suçlu olan ben mi oldum?
neden hemen birbirinizle atışıyorsunuz ki güzelce fikirlerinizi belirtseniz olmaz mı !
Kimsenin birbiriyle atıştığı yok arkadaş bana ''avrupanın köpeğisin , türkmüsün sen?'' gibi hakaretlerde bulunuyo bende ayıp oluyo diyorum burda suçlu olan ben mi oldum?
ya kardeşin sen ''avrupa izin vermez'' diyorsun sonra gelip benim lafımı carpitiosun
Special thx to FlexiLog in to write a reply.
Log In