arkadaşlar sroda lag ve dc tamamen ttnettenmi kaynaklanıyor eğer öyleyse smile adsl e geçsem lag ve dc azalırmı cevaplarınızı bekliyorum
Türk Telekom hakında
· 7 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Bildiğim kadarı ile Smile da ttnet alt yapısında.Bende düşünüyorum yeni bir şirket daha kaliteli bir hizmet verse hemen oraya geçerim.Mecburiyetten kullanıyoruz bu lanet servisi 😎
Online oyunda lag bitmezz 😊 alışmaya çalışın biraz 😉
Lag var bi de üstüne internet cafede adam lan kesildi dedi çekt fişi %2 kalmıştı 55 olucaktım yatmışım 😄
[F New]Solo Gitarist
N
Nephertiti
⭐ 19y
telekoma kafam girsin 😊 ne diim :S
Ha smile ha ttnet ne farkı war
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap