Icerige atla
Extraloob

Türk Telekom hakında

· 7 Yanıt · 1.1K görüntüleme
A
Aleral OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar sroda lag ve dc tamamen ttnettenmi kaynaklanıyor eğer öyleyse smile adsl e geçsem lag ve dc azalırmı cevaplarınızı bekliyorum
7 Yanıt
N
Nebula ⭐ 19y
#2
Bildiğim kadarı ile Smile da ttnet alt yapısında.Bende düşünüyorum yeni bir şirket daha kaliteli bir hizmet verse hemen oraya geçerim.Mecburiyetten kullanıyoruz bu lanet servisi 😎
P
Pariss ⭐ 19y
#3
Online oyunda lag bitmezz 😊 alışmaya çalışın biraz 😉
.NET
.NET ⭐ 19y
#4
Lag var bi de üstüne internet cafede adam lan kesildi dedi çekt fişi %2 kalmıştı 55 olucaktım yatmışım 😄
[F New]Solo Gitarist
N
Nephertiti ⭐ 19y
#5
telekoma kafam girsin 😊 ne diim :S
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#6
Ha smile ha ttnet ne farkı war

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: