- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
alttaki resimde ise adam banlanmicagını bilerek bi espiri yapıyor 😊
Türk Gm ile makara yapıyorlar x)
· 21 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
21 Yanıt
zuhahahha imiş valla
Hangi Serverde oLdu Bu oLay 😆
PS: Kaynanası Vefat Etmiş 😆
Bide Gmnin Adı Ne idi ?:)
PS: Kaynanası Vefat Etmiş 😆
Bide Gmnin Adı Ne idi ?:)
alıntı aldım bilmiyorum
C
chipshajen
⭐ 17y
malazgirt server gmler başka serverlarda zaten türkçe hemen hemen hiç konuşmuyorlar.
Gm'lerle baya bi kanka olmuşsunuz. 😜
L
LiveInTexas
⭐ 18y
bu mustafa olmasın xD
arkadaşlar char benim değil başka bi siteden alıntı yaptım
Ahahahaha Sbot niye çalışmıyor diyor 😄
Oyunun cıvığı çıkmış
zuahhaa turkish gm ya kurban olam toprağım :D
😆
ps : Millet cırkını çıkartıyor ama
Oyunun cıvığı çıkmış

Ulen bize hiç denk gelmez ki bunlar makarayı yaparken, bi denk gelsede makaranın kralını yapsak 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
GM bu kadar düşmemeli...
GM'lik sıfatının bi karizmasının, günümüz silkroadında bittiğinin göstergesidir bence.
karizma reset
Griormu ? Ok size iyi oyunlarmı ? Kaynanam öldümü ?..rezillik resmen başka birşey değil
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
bide doğru düzgün kullansalar türkçeyi..
zuahhaa turkish gm ya kurban olam toprağım :D
😜
Ps: SBOT Çalısmıyo Demesıne Cıdden Guldum Yaa 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
knighta ki gm lere benzemeye başladılar milletle sohbet etmeler falan ...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap