Icerige atla
Extraloob

Türk Gm ile makara yapıyorlar x)

· 21 Yanıt · 1.9K görüntüleme
B
BlackMamba24 OP ⭐ 18y
#1
- Resim Silinmiş.


- Resim Silinmiş.


alttaki resimde ise adam banlanmicagını bilerek bi espiri yapıyor 😊
21 Yanıt
S
SaiJeva ⭐ 19y
#2
zuhahahha imiş valla
DeathKinq
DeathKinq ⭐ 17y
#3
Hangi Serverde oLdu Bu oLay 😆
PS: Kaynanası Vefat Etmiş 😆
Bide Gmnin Adı Ne idi ?:)
B
BlackMamba24 OP ⭐ 18y
#4
alıntı aldım bilmiyorum
C
chipshajen ⭐ 17y
#5
malazgirt server gmler başka serverlarda zaten türkçe hemen hemen hiç konuşmuyorlar.
X
Xplosive ⭐ 17y
#6
Gm'lerle baya bi kanka olmuşsunuz. 😜
L
#7
bu mustafa olmasın xD
B
BlackMamba24 OP ⭐ 18y
#8
arkadaşlar char benim değil başka bi siteden alıntı yaptım
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#9
Ahahahaha Sbot niye çalışmıyor diyor 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#10
Oyunun cıvığı çıkmış
Q
Quattro ⭐ 19y
#11
zuahhaa turkish gm ya kurban olam toprağım :D

😆

ps : Millet cırkını çıkartıyor ama
M
Minotoche ⭐ 17y
#12
Oyunun cıvığı çıkmış
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#13
Ulen bize hiç denk gelmez ki bunlar makarayı yaparken, bi denk gelsede makaranın kralını yapsak 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#14
GM bu kadar düşmemeli...
D
DaddyCool ⭐ 17y
#15
GM'lik sıfatının bi karizmasının, günümüz silkroadında bittiğinin göstergesidir bence.
S
strean121 ⭐ 19y
#16
karizma reset
L
Leet1 ⭐ 19y
#17
Griormu ? Ok size iyi oyunlarmı ? Kaynanam öldümü ?..rezillik resmen başka birşey değil
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#18
bide doğru düzgün kullansalar türkçeyi..
B
Belarj ⭐ 17y
#19
zuahhaa turkish gm ya kurban olam toprağım :D

😜

Ps: SBOT Çalısmıyo Demesıne Cıdden Guldum Yaa 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
A
Arcadia ⭐ 17y
#20
knighta ki gm lere benzemeye başladılar milletle sohbet etmeler falan ...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: