Icerige atla
Extraloob

Türk Edebiyatı Yazılısı Var Yardımmm

· 12 Yanıt · 2.2K görüntüleme
O
OreNeN OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar salı günü Türk Edebiyatı yazlısı var ve ben ilk defa edebiyat yazılısı olacağım için hem soru tiplerini hemde biraz konu yardımı süpper olur.İşte konular 9. sınıf ta olanlanlar bilir Mr. Green Mr. Green :
1.Güzel sanatların içinde edebiyatın yeri
2.Edebiyatın bilimlerle ilişkisi(artık ne yapıyorlarsa Mr. Green Mr. Green )
3.Dilin İnsan ve Toplum Hayatındaki yeri ve önemi
4.Metin
5.Edebi metin
6.Edebiyat ve Gerçeklik

Bu arada anlamadığım 2 ders var Türk edebiyatıyla Dil ve Anlatım diğerleri süpper özellikle mat seneye sayısalı seçcem zaten inş. Türk edebiyatıyla Dil ve Anlatım yoktur sayısalda.
12 Yanıt
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#2
benımde pazartesi günü varhep ezber sabahtan beri ezber yapıyom Sad
S
saxfax ⭐ 19y
#3
ne bu be herkesin pzt edebiyat sınavı var.... Mr. Green Mr. Green
benim de var Twisted Evil
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#4
benim salı günü bana soruları verirsiniz dimi Mr. Green Mr. Green (bu arada ben 10. sınıftayım)sizi kaç?
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#5
bende 10 . sınıf
O
OreNeN OP ⭐ 19y
#6
ben 9.sınıf
W
WooDY_ ⭐ 19y
#7
bnmde salı var bnde 10 sınıfm Mr. Green
O
OreNeN OP ⭐ 19y
#8
Arkadaşlar ders programı değişti bizimki perşembeeye ertelendi zuhahaha Twisted Evil Twisted Evil Mr. Green Mr. Green
N
#9
hehe bende yazılıyo oldum ama 98 aldım erkeklerde sınıfın en yüksek notu Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
S
saxfax ⭐ 19y
#10
bende oLdum kurtuLdum Mr. Green Twisted Evil bomba gibiydi darısı sizLere
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#11
bende oldum sınav çok kötü geçti Sad saglık olsun önümüzdeki sınavlara bakacaz
Ama Şimdi cografyaya calısıyom manyak calıstım bundan ilk 85'i alırım belki
W
Wrestler ⭐ 19y
#12
10 gıdıyom sınav oldum 20 aldım zuahahahah o gun sroda lorda gıtmıstım zuahhahah
heycandan sroya ddalmısım neyse beyler dıl anlatım var yarın herkes 10 gıdenler kıtabın 28 sayfasına kadar bana guzel bı hazırlayıp versenız yha extrabeer

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: