Abi MSN e girsinler konuşalım, kamera açsınlar. Anca o zaman inanırım . ^^
😁 😁
Onlar Daha Çok Görüntülü Telefon Kullanıyormuş.. 🎅 Telefon Numaranı Helikopterden Aşağı At oNalr Sana Döner ?!!!!!!..
Abi MSN e girsinler konuşalım, kamera açsınlar. Anca o zaman inanırım . ^^
Sen ne diyon, adamlar son nesil grafik çipsetlerini üretip , NVIDIA 'ya satıyorlamış.
Ayrıca Intel'in 45 nm ' e geçmesinde büyük etkileri varmış.
Son olarak 4G üzerinde çalışıyorlamış. Anladığım kadarıyla 2343.65 Tera Byte 'lık serverları varmış.
^.^
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆
ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?
olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆
ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?
olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆
ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?
rezidans kurulur , otel yapılır derenin kenarına da fabrika
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap