Icerige atla
Extraloob

Tüm Dünya Bunu Konuşuyor...

· 29 Yanıt · 2.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
F
FreeDom OP ⭐ 18y
#21
Abi MSN e girsinler konuşalım, kamera açsınlar. Anca o zaman inanırım . ^^

😁 😁
Onlar Daha Çok Görüntülü Telefon Kullanıyormuş.. 🎅 Telefon Numaranı Helikopterden Aşağı At oNalr Sana Döner ?!!!!!!..
I
#22
Sen ne diyon, adamlar son nesil grafik çipsetlerini üretip , NVIDIA 'ya satıyorlamış.
Ayrıca Intel'in 45 nm ' e geçmesinde büyük etkileri varmış.
Son olarak 4G üzerinde çalışıyorlamış. Anladığım kadarıyla 2343.65 Tera Byte 'lık serverları varmış.
^.^
F
FreeDom OP ⭐ 18y
#23
Sen ne diyon, adamlar son nesil grafik çipsetlerini üretip , NVIDIA 'ya satıyorlamış.
Ayrıca Intel'in 45 nm ' e geçmesinde büyük etkileri varmış.
Son olarak 4G üzerinde çalışıyorlamış. Anladığım kadarıyla 2343.65 Tera Byte 'lık serverları varmış.
^.^

😱 Teknoloji Böyle Bişey Olsa Gerek 🙄 Daha Onlardan Öğrenicek Çoook Şey vAr 🎅 🎅
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#24
olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆

ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
M
mehmet125 ⭐ 19y
#25
olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆

ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?

USA bizim askerlerden yardım istemiş siyasi görüşmeler başlıyormuş 😁
S
savatapo ⭐ 19y
#26
geLsinLer exL bowmanLarden nukerLerden yardım istesinLer bi eL atarız onLara 😄
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#27
olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆

ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?

rezidans kurulur , otel yapılır derenin kenarına da fabrika
F
FreeDom OP ⭐ 18y
#28
olabilir King Kong u hiç mi izlemediniz? 😆

ama oraya giderlerse....ölebilirler..onu diyorum sadece...siz oluşturun şimdi.Senaryoyu..medeni insanlar oraya giderse ne olur?

rezidans kurulur , otel yapılır derenin kenarına da fabrika

🎅
P
passion ⭐ 19y
#29
ote="DaWixed"]Acaba hangi dilde konusuyorlar.Benimde ilgimi çekti :))

Edidi büdüdü huba ebe 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: