arkadaslar bu sabah eldoradoda sakins akin kasma yerine giderken tabi botla gm pm attı
t bot dedi güldü bende hemen güldüm 😊 yapacak birsey yoktu deidm en azından savunalım 😊 money bot Very Happy vs yazdım işte hemen 72 sun blade shield istedim no dedi ve gitti benim arkadasa 20 dk ban koymuş 20 dk sonra girdi ama üzerimizde silk oldugu için banlanmadiğimiz kanısındayız . silk almayan arkadaslara tavisiyem silk almalarıdır sürekli update falan oluyor yılbası yaklaştı yılbaşına ban yemiş olarak girmek istemyen arkadaslara duyrulur.
gereksiz görebilirsiniz ama paylaşma gereği duydum
tüm botcular okusun
· 19 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
19 Yanıt
bendede bot açıktı ama özel mesaj atmadı gargamel :S
Ah bide ss koysan bize bizde görsek
ewt yaw koy ssleri
nihayetinde menfaatim yok bu işten ss elimde yok inanmayan inanmayabilir arkadaslar ben sadece paylaşmak istedim laf oslun diye yazmadim adam taklamakanda gezinip duruordu
birinici olarak keske 72 istemeseydiniz 72 sun yok silah olarak ikincisi silk hakkında doru soledin silksiz char ne kullanırsa kullansın direk ban yer tabi ban mevsimine girdiginde^^
haklısın avrilim ama 72 sun silah var hmm akademiden alınan hmm yoksa yok mu ?
birinici olarak keske 72 istemeseydiniz 72 sun yok silah olarak ikincisi silk hakkında doru soledin silksiz char ne kullanırsa kullansın direk ban yer tabi ban mevsimine girdiginde^^
sendende hic bise kacmiyo demin adamin 48 lvl oldugu ama 80deki farmi sormasi burdada 72 sun hellal Mr. Green
haklısın avrilim ama 72 sun silah var hmm akademiden alınan hmm yoksa yok mu ?
70 deiLmi la o`?
70 70 de ben hala niye 72 istediler ona yanarım ne guzel gormusun gmi iste alaynı sunların oh mis:D
Bnde GM le karşilaştim eldoradoda big white spider'larn oraya geldi harmony yapti.Slm fln werdi lag warmi oyun haknda görüşlerniz falan filan bşeler dedi.Onun erkek olmadiğini o gün öğrendim ^^ şirinleri çok seven bi kadnmiş meğer xD . 8 d armor we elinde lvl 1 sword wardi
walla ben charın üstünde en az 10 silk bırakıom zaten maymun içinde her ay 50 silk alıom şimdi
7 yapma telaşındayım o yüzden 250 silk çekicem maymunla beraber 300 silk yani beni banlarsa artıkın yuh mahkemeye veririm hem alışveriş yapıoz hemde paramızla resil oluoz babababa
7 yapma telaşındayım o yüzden 250 silk çekicem maymunla beraber 300 silk yani beni banlarsa artıkın yuh mahkemeye veririm hem alışveriş yapıoz hemde paramızla resil oluoz babababa
bencede dogru dıyosun adam bana para kazandıranı nıye oyunu bırakdırım der
valla silk alıpda bot kulandı ıcın banlanan tanıdım yok sadece silk alıpda bananlana bı kısı var oda kufurden ban yemıs oyle duydum onada ızınsız yazılım deyıp gecmısler ama cocuk globalden baya bı ıngılızce sovduydu
valla silk alıpda bot kulandı ıcın banlanan tanıdım yok sadece silk alıpda bananlana bı kısı var oda kufurden ban yemıs oyle duydum onada ızınsız yazılım deyıp gecmısler ama cocuk globalden baya bı ıngılızce sovduydu
bı gun bızım persıa yada ugrasa mılletın sefııllıgını gorse :S aclıktan kırılıyo mıllet
ya ben bir kere 100 silk almistim ama simdik silkim 0 ama botta kulaniyorum
mecbur hep silk üstünde mi olmasi lazim ??
simdik ben yine silk mi almak zorundayim Very Happy
lütfen bi cvp verirseniz sevinirim
simdikten tsk ederim elerinize salik
mecbur hep silk üstünde mi olmasi lazim ??
simdik ben yine silk mi almak zorundayim Very Happy
lütfen bi cvp verirseniz sevinirim
simdikten tsk ederim elerinize salik
Beni Görsün hele bi Laughing
Silki harca ama genede sen 2-3 silk bırka üstünde Laughing
walla bn GM görsem peşini bırakmasdım oyundan çıkana kdr takip extraokk
Bazen normal oyuncular GM'yim diye mesaj atıyorlar yani o görüntüyü veriyorlar boşluk falan bırakarak yapıyorlar hatta. Belki de birisi sana öyle yapmıştır. Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap